کد خبر: ۱۵۵۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - 18 March 2019
بانکداری ایرانی ـ موسسه اعتباری کوثر با صدور اطلاعیه‌ای رسمی در کدال اعلام کرد که سهامداران این بانک می‌توانند از روز ۱۸ فروردین سال ۹۸ نسبت به فروش سهام خود اقدام کنند و جزییات آن را تشریح کرد.
بانکداری ایرانی  ـ موسسه اعتباری کوثر با صدور اطلاعیه‌ای رسمی در کدال اعلام کرد که سهامداران این بانک می‌توانند از روز ۱۸ فروردین سال ۹۸ نسبت به فروش سهام خود اقدام کنند و جزییات آن را تشریح کرد.

موسسه اعتباری کوثر اطلاعیه‌ای در سامانه کدال با عنوان خرید سهام موسسه اعتباری کوثر با نماد «وکوثر» منتشر کرد.
 
در این اطلاعیه آمده است: با توجه اعلام رسمی ادغام بانک‌ها و موسسه اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه از سوی بانک مرکزی و بر اساس مصوبه شورای عالی بورس مبنی بر اجازه انجام معاملات در خارج از ساعت معاملاتی تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی غیر وابسته به نیروهای مسلح دارنده سهام موسسه اعتباری کوثر می‌توانند پس از مراجعه به یکی از شرکت‌های کارگزاری عضو شرکت بورس اوراق بهادار تهران/ فرابورس یا شعب موسسه اعتباری کوثر که مرتبط با یکی از کارگزاران فوق است با ارائه دستور فروش و تکمیل فرم‌های مربوطه نسبت به فروش سهام خود اقدام کنند.
 
لازم به ذکر است از روز یکشنبه ۱۸ فروردین ماه سال ۹۸ به مدت ۳۰ روز کاری تا روز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۸ امکان استفاده از شرایط فوق فراهم است و قیمت سهام قابل خرید از هر کد سهامداری حقیقی و حقوقی به شرح ذیل خواهد بود:
 
    قیمت خرید سهام برای سهامداران حقیقی هر سهم هزار ریال است.
    قیمت خرید سهام اشخاص حقوقی غیر وابسته به نیروهای مسلح به ارزش تابلو «در زمان توقف نماد» خواهد بود.
    نوع سفارش از نظر اعتبار زمانی سفارش بدون محدودیت زمانی است.
    سهام‌ فوق توسط شرکت عصر تجارت اقتصاد (سهامی خاص) «شرکت زیرمجموعه این موسسه» خریداری می‌شود.
 
همچنین سهامدارانی که در مهلت تعیین شده نسبت به ارائه دستور فروش اقدام نکنند، می‌توانند تا زمان ارزش‌گذاری سهام بانک قوامین توسط گروه کارشناسان رسمی تامل نموده و بر اساس آن و به ترتیب که متعاقباً اعلام خواهد شد نسبت به فروش سهام خود اقدام کنند.
 
لازم به ذکر است که موسسه اعتباری کوثر تضمینی مبنی بر اینکه ارزش ذاتی محاسباتی هر سهم در مجمع عمومی فوق العاده بیشتر از ارزش قابل خرید هر سهم مطابق با این اعلامیه باشد را برای سهامداران ارائه نمی کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: