کد خبر: ۱۵۴۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - 03 March 2019
اولین مجمع سالانه شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش بعد از عرضه اولیه سال جاری، برگزار و طی آن با تصویب صورت های مالی، مقرر شد برای هر سهم ۳۰ تومان سود توزیع شود.
اولین مجمع سالانه شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش بعد از عرضه اولیه سال جاری، برگزار و طی آن با تصویب صورت های مالی، مقرر شد برای هر سهم ۳۰ تومان سود توزیع شود.

پرداخت الکترونیک سامان کیش درحالی 13 خرداد سال جاری با کشف قیمت 650 تومانی هر سهم وارد بورس شده که بعداز ظهر امروز، اولین مجمع سالانه آن بعد از ورود به بورس در هتل اسپیناس با حضور بیش از 96.8 درصد سهامداران برگزار شد.

در این مجمع پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره برای سال مالی منتهی به آذر 97 و نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت به پیشنهاد هیات مدیره 30 تومان سود قابل تقسیم تصویب و مقرر شد مابقی سود جهت افزایش سرمایه 66.7 درصدی ( از 180 به 300 میلیارد تومان ) به حساب سود انباشته منظور شود.

همچنین در این مجمع اعضای هیات مدیره قبلی شامل بانک سامان، بانک رفاه، توسعه سرمایه گذاری سامان، گروه مالی و اقتصادی سامان و توسعه سرآمد اندوخته سازان فردا با تصویب سهامداران برای دوره مالی منتهی به آذر 98 انتخاب شدند.

براساس این گزارش، سهامداران حقیقی و صندوق های سرمایه گذاری برای دریافت سود سالانه باید مشخصات و شماره حساب بانکی را از طریق فکس یا ایمیل امور سهام شرکت اعلام کرده تا از ۱۴ اسفند به حساب های اعلامی پرداخت شود.

در این میان، سهامداران حقوقی می توانند از یک خرداد تا ۳۱ شهریور سال آتی شماره حساب را به امور سهام شرکت ارسال کنند تا نسبت به پرداخت سود سهام آنها اقدام کنند.

سهامدارانی که در مدت اعلام شده شماره حساب را اعلام نکردند، می توانند از ۱۱ مهر سال آینده از طریق فکس یا ایمیل به امور سهام یا مراجعه به محل شرکت مشخصات حساب بانکی را طبق شرایط اعلامی جهت واریز سود اعلام کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: