کد خبر: ۱۵۳۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۶ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - 23 February 2019
فرمانده انتظامی استان از دستگیری فردی که با پیش فروش واحدهای مسکونی در شهرستان بهارستان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا تهران، سردار "خانچرلی" در جمع خبرنگاران گفت: در پی مراجعه تعدادی مال باخته به پلیس آگاهی در خصوص کلاهبرداری از آنها توسط فردی در قالب پیش فروش آپارتمان ،رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شاکیان اظهار داشتند متهم با معرفی خود به عنوان بزرگترین سازنده مسکن در شهرستان بهارستان اقدام به پیش فروش واحدهای مسکونی به 21 نفرکرده است افزود: وی با صحنه سازی ، تمارض و با تنظیم مبایعه نامه نسبت به پیش فروش واحد های مسکونی، جمعا اقدام به دریافت مبلغ 20 میلیارد ریال از مال باختگان کرده است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: متهم به محض اینکه متوجه می شود خریداران از موضوع مطلع شده اند از محل زندگی خود متواری شد. تحقیقات پلیسی ادامه و در نهایت ماموران موفق به شناسایی محل اختفای متهم در استان اردبیل شده و با هماهنگی مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه وی در بازجویی های فنی انجام شده به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان به ارزش 20 میلیارد ریال اعتراف کرد، گفت: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار خانچرلی در پایان از شهروندان خواست: همواره در مورد تنظیم قراردادهای مسکن به مراجع معتبر و رسمی مراجعه کنند تا مورد سوء استفاده و یا کلاهبرداری قرار نگیرند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: