کد خبر: ۱۵۳۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۳ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - 20 February 2019
سامانه کشوری کسب و کار به کسب و کار (سککوک) در شب تحول دیجیتال، برگزیده جایزه ملی تحول دیجیتال شد. شرکت توسعه تجارت الکترونیک نگین توسن با پلتفرم ملی سککوک، تندیس سیمین در محور تخصصی نوآوری دیجیتال (Digital Innovation) را از آن خود نمود.
سامانه کشوری کسب و کار به کسب و کار (سککوک) در شب تحول دیجیتال، برگزیده جایزه ملی تحول دیجیتال شد.

شرکت توسعه تجارت الکترونیک نگین توسن با پلتفرم ملی سککوک، تندیس سیمین در محور تخصصی نوآوری دیجیتال (Digital Innovation) را از آن خود نمود. در این محور، پروژه دیجیتال به شرط تجاری سازی شدن آن، از منظر ابتکار و نوآوری ارزیابی می شد؛ طی این رویداد در سه حوزه زبدگی دیجیتال، نوآوری دیجیتال و رهبری دیجیتال از شرکت‌های حاضر که مورد ممیزی قرار گرفته بودند، تقدیر به عمل آمد. همچنین بهره‌گیری از فناوری‌های دیجیتال، به دنبال دستیابی به سطوح بالاتر عملکرد، بهره‌وری، نوآوری و رضایت مشتری از محورهای اصلی ارزیابی شرکت کنندگان در این رویداد ملی بود.


شب تحول دیجیتال ایران به همت دانشگاه تهران، شب گذشته در سالن همایش های بین المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، در دو بخش پنل عملی رویداد و اختتامیه سومین جایزه ملی تحول دیجیتال، با رویکرد ۲۰۲۰۰ در سال ۱۳۹۷ و با شعار «به‌سوی ایران دیجیتال» برگزار شد.

جایزه ملی تحول دیجیتال، با هدف ارزیابی، ارائه بازخورد و درنهایت معرفی سازمان‌های پیشرو در تحول دیجیتال طراحی شده است و یکی از اهداف عمده این جایزه، ایجاد زمینه‌ای مناسب برای تبادل تجارب موفق بین سازمان‌ها، رهبران و متخصصین این سازمان‌ها است.

در این رویداد ملی، شرکت توسعه تجارت الکترونیک نگین توسن با ارائه سامانه سککوک در رقابت با دیگر شرکت کنندگان، حائز دریافت تندیس سیمین نوآوری دیجیتال شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: