کد خبر: ۱۵۳۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - 18 February 2019
پنجمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی در دانشگاه ­علم و صنعت آغاز شد. ­
​­پنجمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با موضوع انرژی پیشران اقتصاد ایران، همزمان با سالروز ابلاغ سیاست‌های کلی و روز اقتصاد مقاومتی، در دانشگاه علم و صنعت آغاز بکار کرد.

دبیر علمی این همایش در گفتگو با خبرنگار ما گفت:­­ این همایش سالانه که معتبرترین رویداد اقتصاد مقاومتی در کشور است، توسط شبکه تحلیلگران اقتصاد مقاومتی با همکاری دیگر نهاد‌ها از جمله مجلس و دولت برگزار می‌شود.

محمد صادق کریمی افزود: در همایش سال جاری، از بین ۵۰ مقاله ارسالی به دبیرخانه پنجمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی، ۱۵ مقاله مورد تأیید کمیته علمی قرار گرفت که چکیده آن‌ها در ویژه نامه همایش منتشر و روز همایش توزیع خواهد شد.

وی گفت: همچنین در این همایش­ پرویز­­داوودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و ­سیروس وطن خواه معاون انرژی مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری به عنوان مهمانان ویژه ­سخنرانی خواهند کرد.

دبیر علمی همایش به برگزاری پنج نشست ­سیاستی در ادامه این همایش اشاره کرد و افزود: نشست بررسی ظرفیت‌های کشور در توسعه تجارت منطقه‌ای گاز، نشست تفکیک وظایف حاکمیتی و غیر حاکمیتی در صنعت برق، ​­نشست دیگری با موضوع تأمین مالی مردمی پروژه‌های کلان بخش انرژی از طریق صندوق پروژه و همچنین نشستی با موضوع بررسی چالش‌های ایجاد نهاد تنظیم گر بخش انرژی و ضرورت توسعه صنعت پتروپالایشگاهی نفت و میعانات گازی با حضور کارشناسان برگزار خواهد شد.

در آیین پایانی این همایش ­نیز رحیم ­زارع رئیس کمیته اقتصاد مقاومتی مجلس شورای اسلامی در خصوص ارزیابی اقتصاد مقاومتی و تحقق آن در سال‌های اخیر سخنرانی می‌کند ­­و پس از آن، از برگزیدگان و صاحبان آثار برتر، تجلیل خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: