کد خبر: ۱۵۳۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - 17 February 2019
بانکداری ایرانی- شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در دوره ۱۲ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۷، به هر سهم خود مبلغ یک هزار و ۲۲۸ ریال سود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته ۵۱ درصد افزایش را نشان می دهد.
بانکداری ایرانیشرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در دوره ۱۲ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۷، به هر سهم خود مبلغ یک هزار و ۲۲۸ ریال سود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته ۵۱ درصد افزایش را نشان می دهد.

به گزارش بانکداری ایرانی، شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با سرمایه یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال، صورت های مالی یک ساله سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۹۷ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در دوره یاد شده، مبلغ ۲ هزار و ۲۰۹ میلیارد و ۵۶۶ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۲۲۸ ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته ۵۱ درصد افزایش داشته است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۲ هزار و ۳۲۵ میلیارد و ۹۵۶ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

"سپ" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به آذر ۹۶، به صورت حسابرسی شده، مبلغ یک هزار و ۴۶۵ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۸۱۴ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: