کد خبر: ۱۵۳۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - 16 February 2019
بانکداری ایرانی - مانده تسهیلات قرض الحسنه اعطایی بانکها 23 درصد رشد داشته است ، که در این گزارش بانکهای تخصصی بیشتر درصد رشد داشته و بانکها ی غیر دولتی و موسسات اعتباری از نظر رقم بیشترین وام قرض الحسنه را پرداخت کرده اند .
بانکداری ایرانی - مانده تسهیلات قرض الحسنه  اعطایی بانک‌ها درسه فصل نخست سال جاری  نسبت به اسفند سال گذشته بطور متوسط 23.9 درصد رشد داشته است ، که در این گزارش بانک های تخصصی بیشتر درصد رشد داشته و بانک ها ی غیر دولتی و موسسات اعتباری از نظر رقم بیشترین وام قرض الحسنه را پرداخت کرده اند .

به گزارش بانکداری ایرانی ،   بانک مرکزی تازه‌ترین آمار از بخش پولی و بانکی کشور را منتشر کرد ،در این گزارش مانده تسهیلات قرض الحسنه  اعطایی بانک‌ها درسه فصل نخست سال جاری  نسبت به اسفند سال گذشته بطور متوسط  23.9 درصد رشد داشته است ، که در این گزارش بانک های تخصصی بیشتر درصد رشد داشته و بانک ها ی غیر دولتی و موسسات اعتباری از نظر رقم بیشترین وام قرض الحسنه را پرداخت کرده اند . 

تسهیلات  قرض الحسنه بانک ها و موسسات اعتباری

بانک مرکزی مانده تسهیلات  قرض الحسنه بانک ها و موسسات اعتباری تا پایان آذر ماه 97 رقم 737.5 هزار میلیارد ریال اعلام کرد که نسبت به پایان  اسفند ماه سال گذشته 23.9درصد رشد داشته است .

تسهیلات  قرض الحسنه بانک های تجاری

براساس این گزارش مانده تسهیلات بانک های تجاری  تا پایان آذر ماه 97رقم 160.4 هزار میلیارد ریال را نشان می دهد که نسبت به پایان  اسفند ماه سال گذشته 25.4 درصد رشد داشته است .

تسهیلات  قرض الحسنه بانک ها ی تخصصی

مانده تسهیلات  قرض الحسنه بانک ها ی تخصصی در این گزارش بانک مرکزی تا پایان آذر ماه 97 رقم 76 هزار میلیارد ریال را نشان می دهد که نسبت به پایان  اسفند ماه سال گذشته 27.7 درصد رشد داشته است .

تسهیلات  قرض الحسنه بانک ها ی غیر دولتی و موسسات اعتباری 

براساس این گزارش بانک مرکزی ، مانده تسهیلات  قرض الحسنه بانک ها ی غیر دولتی و موسسات اعتباری  تا پایان آذر ماه 97رقم501 هزار میلیارد ریال را نشان می دهد که نسبت به پایان  اسفند ماه سال گذشته22.1 درصد رشد داشته است.

به گزارش  بانکداری ایرانی ، در مجموع بانک ها و موسسات مالی و اعتباری 737.5 هزار میلیارد ریال تا پایان آذر ماه تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کردند ، که نسبت به پایان اسفند ماه سال 96 ، رشد  23.9 درصدی را نشان می دهد .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: