کد خبر: ۱۵۳۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۱ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - 14 February 2019
بانکداری ایرانی- سخنگوی اتاق بازرگانی ایران و آلمان با اشاره به این که حوزه گردشگری شامل تحریم ها نمی شود، گفت: آلمان ها مشتاق به ورود در صنعت گردشگری ایران هستند.

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا از میراث آریا، سید عبدالرضا الجزایری با اشاره به این که باید از ظرفیت های سرمایه گذاران داخلی و خارجی استفاده کرد، گفت: بخش هایی مانند گردشگری تجاری، سلامت، علمی و صنعتی از جمله مواردی است که می توانند برای کشور ارزآوری داشته باشد، همچنین می توان هیات هایی که در این زمینه وارد کشور می شوند را به سازمان های مربوطه از جمله میراث فرهنگی راهنمایی کرد.

وی با اعلام این که اتاق بازرگانی ایران و آلمان دارای کمیسیون صنعت و تجارت و گردشگری است، گفت: تنها درخواستمان از مسئولان سازمان میراث فرهنگی این است که چالش های موجود را به ما اعلام کنند، چون آلمانی ها استراتژی ورود به کار را باید بدانند.

وی افزود: اگر چالش ها به ما به صورت صحیح منعکس شود می توانیم بفهمیم که در چه مواردی خلا وجود دارد و با توجه به ظرفیت آلمان ها راهکار پیشنهاد داد.
الجزایری افزود: آلمان ها مشتاق به کار کردن در ایران هستند اکنون کسی فعالیتی را در کشور آغاز کند، باید مجوزهایی اخذ کند؛ اما خدمات گردشگری شامل تحریم ها نیست. بنابراین می توان کار مشترکی با آلمانها کرد.

وی افزود: در نظر داریم با معاونت سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی و برخی از شرکت های هتلینگ نیز همکاری و مذاکره کنیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: