کد خبر: ۱۵۳۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۲ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - 12 February 2019
بانکداری ایرانی ـ مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران گفت: ایران در سال گذشته ۱۲۶ میلیون دلار انواع محصولات شیشه، تجهیزات و ماشین آلات وابسته را به کشورهای گرجستان، ترکیه، عراق، افغانستان، هند و برخی کشورهای عضو اتحادیه اروپا صادر کرد.

به گزارش تسنیم،  دومین نمایشگاه بین المللی شیشه، تجهیزات و ماشین آلات وابسته امروز (سه شنبه) با مشارکت 60 شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز بکار کرد. این نمایشگاه در فضایی به وسعت سه هزار و 500 متر مربع با مشارکت 60 شرکت داخلی و خارجی از کشورهای چین و ترکیه آغاز بکار کرد.

بهمن حسین زاده مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران در مراسم افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: ایران با توجه به وجود معادن غنی سیلیس و همچنین برخورداری از صنعتگران نوآور و خلاق، یکی از صادرکنندگان مطرح در این حوزه است.

ویافزود: پارسال 126 میلیون دلار انواع محصولات این صنعت به کشورهای گرجستان، ترکیه، عراق، افغانستان، هند و برخی کشورهای عضو اتحادیه اروپا صادر شد.

وی گفت: شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران با برگزاری نمایشگاه های داخلی در راستای حمایت از کالای ایرانی و با برگزاری نمایشگاه های خارجی در حمایت از توسعه صادرات گام بر می دارد.

به گفته این مقام مسئول، تعداد شرکت کنندگان حاضر در این نمایشگاه نسبت به دوره نخست بیش از 16 درصد افزایش نشان می‌دهد.
برچسب ها: نمایشگاه ، شیشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: