کد خبر: ۱۵۲۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۹ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - 30 January 2019
بانکداری ایرانی - شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود مبلغ یک هزار و ۲۴۰ ریال سود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته ۵۲ درصد افزایش داشته است.
بانکداری ایرانی  - شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود مبلغ یک هزار و ۲۴۰ ریال سود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته ۵۲ درصد افزایش داشته است.

 به گزارش بانکداری ایرانی ؛شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با سرمایه یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال، صورت های مالی ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۹۷ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۷، مبلغ ۲ هزار و ۲۳۲ میلیارد و ۱۸۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۲۴۰ ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته ۵۲ درصد افزایش داشته است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ میلیارد و میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

"سپ" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به آذر ۹۶، به صورت حسابرسی شده، سود خالص را مبلغ یک هزار و ۴۷۲ میلیارد و ۳۱۱ میلیون ریال اعلام کرده و بدین ترتیب مبلغ ۸۱۸ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: