کد خبر: ۱۵۲۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۷ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - 30 January 2019
مدیرعامل بانک صادرات در گفت‌وگو با بانکداری ایرانی مطرح کرد
بانکداری ایرانی- روند زیاندهی بانک صادارت کاهشی است البته باید در نظر داشته باشید که این رخداد بدون محاسبه تسعیر ارز به نرخ ارز ثانویه بوده و اگر تسعیر را محاسبه می‌کردیم وضعیت بهتری داشتیم.
مدیرعامل بانک صادرات ایران : بانک صادرات طی گزارش 9 ماهه اعلام کرده است که زیان شرکت کاهش پیدا کرده است و تا آخر سال، روند زیاندهی کاهشی است البته باید در نظر داشته باشید که این رخداد بدون محاسبه تسعیر ارز به نرخ ارز ثانویه بوده و اگر تسعیر را محاسبه می‌کردیم وضعیت بهتری داشتیم، اما به دلیل ابهاماتی که داشت تسعیر با تاخیر انجام می‌شود. 

حجت‌الله صیدی در مراسم راه اندازی سوپرمارکت مالی با اشاره به شباهت سوپر مارکت‌های مالی قبلی که توسط بانک‌های دیگر راه اندازی شده  بود به خبرنگار بانکداری ایرانی گفت: سوپر مارکت بانک صادرات مانند نمونه‌های قبلی است، اما یکی دو تا آپشن اضافه دارد. به هر حال ماهیتا با نمونه های قبلی تفاوتی ندارد. 

حجت الله صیدی افزود: بانک صادرات در صدد گسترش بیشتری است؛ چرا که شعبات بیشتری نسبت به دیگر بانک‌ها دارد از طرف دیگر محصولات بیشتری داریم.

مدیرعامل بانک صادرات ایران در خصوص افزایش سرمایه بانک گفت: افزایش سرمایه بانک در حال انجام است. مراحل قانونی برای تجدید ارزیابی در حال پایان است و باید مراحل قانونی آن طی شود . 

صیدی در مورد شعب بانک گفت: هر بانکی دارای شعب زیانده و سودده است و بانک صادرات هم چند شعبه زیانده دارد که در صدد هستیم آنها را سودده کنیم. 
 
مدیرعامل بانک صاردات در خصوص از بین رفتن سود روزشمار در سیستم بانکی گفت: از بین رفتن سود روزشمار، تاثیری زیادی عملکرد و درامد بانک ندارد و مهمترین تاثیر آن نظام مندتر و آرام‌تر شدن بازار پول شده است. قدرت تسهیل دهی  بانک ها را افزایش میدهد و سبب می‌شود که منابع بانک‌ها افزایش یابد چرا که  مردم نسبت به بیرون کشیدن پول خود از بانک‌ها خودداری کرده است. 

مدیر عامل بانک صادرات در مورد بدهی دولت به بانک گفت: بدهی دولت به بانک قرار است که تسویه پیدا کند این مبلغ 9 هزار میلیارد تومان است که تا اخر سال 97 تسویه خواهد شد و مراحل تهیه اوراق خزانه است که تا اخر سال اماده کی شود و کارها انجام می شود .

صیدی در پایان در خصوص واگذاری بیمه سرمد گفت : بیمه سرمد را در سال 97 واگذاری نمی شود کارگزاری ها و تامین سرمایه و بیمه سرمد از شرکت های اصلی است که قرار نیست واگذار شود. شرکت های دیگر را که در صنایع است خواهیم فروخت. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: