کد خبر: ۱۵۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - 25 January 2019
وزیر راه و شهرسازی تحریم صنعت هواپیمایی ایران را خلاف حقوق بین‌الملل دانست و گفت: سازمان هواپیمایی کشوری به نامه سازمان هواپیمایی آلمان درباره تحریم شرکت هواپیمایی ماهان پاسخ داده است.
بانکداری ایرانی - وزیر راه و شهرسازی تحریم صنعت هواپیمایی ایران را خلاف حقوق بین‌الملل دانست و گفت: سازمان هواپیمایی کشوری به نامه سازمان هواپیمایی آلمان درباره تحریم شرکت هواپیمایی ماهان پاسخ داده است.

به گزارش تسنیم، محمد اسلامی با بیان این‌که  همه ایرلاین‌های ایرانی از جمله ایران‌ایر در فهرست تحریم‌ها قرار دارند که این اقدام خلاق حقوق بین‌المللی است، اظهار کرد:‌آمریکا همواره در طول تاریخ چنین اقداماتی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام داده است و ملت شریف ایران نیز شاهد اقدامات تروریستی و حمایت از تروریسم از جانب آمریکا بوده اند.

وی ا اشاره به تحریم هواپیمایی ماهان از سوی آلمان گفت: در نامه‌ای که از سوی دستگاه متولی حوزه حمل و نقل هوایی آلمان به سازمان هواپیمایی کشور ارسال شد، مطالبی درج شد که زیبنده نبود، البته از سوی سازمان هواپیمایی کشوری پاسخ نامه آنها تهیه و ارسال شد.

وی همچنین درباره آزادراه همت-کرج گفت:‌ ابعاد مالی و فنی پروژه بررسی شده و طبق وعده پیمانکار این پروژه آزادراهی در تیر ماه 98 به بهره برداری می‌رسد.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص تعیین تکلیف کمربند شمالی کرج افزود: وزارت راه و شهرسازی در نظر دارد این پروژه که نقش مهمی در کاهش ترافیک محور تهران-کرج دارد، مورد حمایت دولت قرار گیرد. مجموع اعتبارات مورد نیاز برای اجرای این پروژه 1000 میلیارد تومان است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: