کد خبر: ۱۵۰۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۸ - ۲۲ دی ۱۳۹۷ - 12 January 2019
بانکداری ایرانی - حق بیمه قبولی سال مالی ۱۳۹۷ بیمه اتکایی امین نسبت به سال مالی ۱۳۹۶ با رشد ۲۳ درصدی همراه بوده که به‌رغم در نظر گرفتن محاسبه ذخایر خسارت معوق در جهت بهره‌مندی شرکت از پشتوانه ذخایر کافی در صنعت بیمه کشور بی‌نظیر است.
بانکداری ایرانی - حق بیمه قبولی سال مالی ۱۳۹۷ بیمه اتکایی امین نسبت به سال مالی ۱۳۹۶ با رشد ۲۳ درصدی همراه بوده که به‌رغم در نظر گرفتن محاسبه ذخایر خسارت معوق در جهت بهره‌مندی شرکت از پشتوانه ذخایر کافی در صنعت بیمه کشور بی‌نظیر است.

سیدمصطفی کیایی نایب‌رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بیمه اتکایی امین در آستانه برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه که ۲۷ دی‌ماه امسال برگزار می‌شود، با اعلام این مطلب گفت: در نهایت شرکت بیمه اتکایی امین (سهامی عام) با رشد ۶۲ درصدی سود خالص عملکرد سال مالی ۹۷ نسبت به سال مالی ۹۶ موفق به تحقق سود هرسهم به مبلغ ۳۵۶ ریال شد. 

وی یادآورشد: اتکایی امین به‌عنوان تنها شرکت بیمه‌ای در ایران حساب‌های ارزی با منشأ داخلی را براساس نرخنامه بانک مرکزی (هر دلار ۴۲.۰۰۰ ریال و هر یورو ۴۹.۳۳۶ ریال) و حساب‌های ارزی و خسارت‌های با منشأ خارجی و اسکناس را براساس نرخ نیمایی در تاریخ ترازنامه (هر دلار ۷۷.۷۶۴ ریال و هر یورو ۹۱.۲۹۰ ریال) منعکس کرده و در صنعت بیمه تنها، شرکت بیمه اتکایی امین موفق به اخذ تاییدیه از حسابرس در این خصوص شده است.

 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: