کد خبر: ۱۵۰۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۲ - ۲۱ دی ۱۳۹۷ - 11 January 2019
پس از تجهیز ابزار و گجتهای مختلف هوشمند به دستیارهای صوتی حالا نوبت به دوچرخه‌های هوشمندی رسیده که می‌توانند با دستورات صوتی کارهای موردنظر کاربرانشان را انجام دهند.

بانکداری ایرانی - پس از تجهیز ابزار و گجتهای مختلف هوشمند به دستیارهای صوتی حالا نوبت به دوچرخه‌های هوشمندی رسیده که می‌توانند با دستورات صوتی کارهای موردنظر کاربرانشان را انجام دهند.

به گزارش ایسنا، به نظر می‌رسد تحلیل و پیش‌بینی کارشناسان از فناوری‌های نمایشگاه CES ۲۰۱۹ درست از آب درآمده و یکی از محورهای اصلی و کلیدی آن تجهیز دستگاههای مختلف به دستیارهای صوتی هوشمند است.

حالا نمایشگاه علم و فناوری CES۲۰۱۹ لاس وگاس که از از تاریخ ۸ الی ۱۱ ژانویه درحال برگزاری است، میزبان رونمایی محصولات و فناوری‌های جدید و منحصر بفرد شرکتهای مختلف فعال در حوزه تکنولوژی، خودرو و علم و فناوری شده است و در آن دوچرخه هوشمند جدیدی تحت عنوان ای لجند (E-Legend) که محصول شرکت سایبیک است، معرفی و رونمایی شده است که با بهره‌گیری از دستیار صوتی الکسای آمازون به کاربران و دارندگان خود این امکان را می‌دهد پیش از رسیدن به منزل و محل کار، تنها با ارسال فرمان صوتی، سیستم تهویه و گرمایشی و سرمایشی را روشن کرده و یا به خانواده خود اطلاع دهید که در ترافیک مانده و دیر می‌رسید.

بر اساس گزارش وب سایت new Atlas، این دوچرخه هوشمند مجهز به دستیار صوتی الکسا همچنین به کاربران اجازه می‌دهد در حین پدال زدن غذای دلخواه و مورد علاقه خود را از رستورانهای مدنظر خود سفارش داده و تحویل بگیرند و به طور کلی تمامی کار و فعالیتهای خود را تنها با ارسال دستورهای صوتی همزمان با حرکت و دوچرخه‌سواری انجام دهند.

براساس گفته‌های آمازون، شرکت سایبیک نخستین شرکتی است که اقدام به تولید دوچرخه‌های هوشمند مجهز به دستیار صوتی الکسای آمازون کرده است و قرار است این محصولات در تابستان سال ۲۰۱۹ میلادی در بریتانیا و سپس سایر بازارهای کشورهای دیگر به فروش برسد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: