کد خبر: ۱۵۰۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۲ - ۱۹ دی ۱۳۹۷ - 09 January 2019
نشست مشترک بررسی توسعه همکاری های پست و پست بانک با حضور علیرضا زرگوش عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست و غلامحسین صباغی عضو هیئت مدیره پست بانک ایران تشکیل شد.
بانکداری ایرانی - نشست مشترک بررسی توسعه همکاری های پست و پست بانک با حضور علیرضا زرگوش عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست و غلامحسین صباغی عضو هیئت مدیره پست بانک ایران تشکیل شد.

 به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران زرگوش عضو هیئت مدیره پست در این نشست ابتدا به تشریح بستر گسترده خدمات و سرویس های پست به منظور ارایه خدمات سایر بخش ها و سازمان های دولتی و غیردولتی پرداخت و گفت: براین اساس پست آماده است تا خدمات AVS خدمات پستی، استعلام آدرس خود اظهاری از سوی متقاضیان، مراجعه حضوری ماموران پست و ارسال بسته ها و امانات پستی به آدرس گیرندگان در سراسر کشور، توزیع ابلاغیه ها و اخطاریه ها، دسته چک ها و کارت های بانکی پست بانک و سایر خدمات مشابه را ارائه دهد.

دکتر صباغی عضو هیئت مدیره پست بانک نیز با اشاره به همکاری سازنده پست با بانک ها از جمله پست بانک، اظهار داشت: توسعه سطح همکاری ها و استفاده از ظرفیت ها و قابلیت های دو مجموعه پست و پست بانک می تواند دست آوردهای قابل توجهی برای مشتریان و متقاضیان به همراه داشته باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: