کد خبر: ۱۵۰۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۲ - ۱۹ دی ۱۳۹۷ - 09 January 2019
در پي برگزيده شدن سامانه ملي سككوك در نمايشگاه فين تك فارم بانک كشاورزي، شرايط براي امضاي تفاهم‌نامه جهت ارائه خدمات به مشتریان سککوک در حوزه کشاورزی فراهم می گردد.
سامانه ملي سككوك كه در نمايشگاه فين تك فارم كشاورزي جزو برگزيدگان شناخته شد، امكان پيوند زدن توليدكنندگان تا فروشندگان محصولات كشاورزي بر بستر وب - با محوريت برات الكترونيك- را فراهم میکند كه این امکان، با استقبال حرفه اي فعالان اين عرصه روبرو شده است.

بنا به همين گزارش، تا كنون در اين مدت كوتاه و در چند ماهه اخير، صادرات بالغ بر ٣٠٠ تن انواع محصولات کشاورزی بر بستر سامانه ملی سککوک تسهیل و تأمین مالی شده است.

به باور كارشناسان، اين سامانه ملي در شرايط امروز تحريم كشور، مي تواند در امر تسهیل کسب و کار كارساز باشد. يكي از دلايل استقبال توليدكنندگان و صادركنندگان عرصه كشاورزي از سامانه ملي سككوك، تسهيل شرايط انجام معاملات بر بستر وب بوده که عملاً با احياي برات الكترونيك زنجيره توليدكنندگان تا صادركنندگان محصولات كشاورزي را با شتاب زائدالوصفی به يكديگر متصل مي‌ کند كه نتيجه مورد نظر برای فعالان اين عرصه به دست مي ‌آيد.

گفتني است انتخاب سامانه ملي سككوك جزو فين تك های برگزيده از ميان ١٨٠ شركت كننده در فراخوان نمايشگاه، جهت توسعه خدمات به تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات کشاورزی با کمک بانک کشاورزی تأکید مجددی بر ظرفیت های این سامانه در عرصه روش‌ های تأمین مالی نوین با کمک نظام بانکی کشور است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: