کد خبر: ۱۵۰۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۱۳ دی ۱۳۹۷ - 03 January 2019
هری رید: ما چند رئیس جمهور بد داشتیم، اما هیچ یک از آن ها (از نظر بدی) حتی نزدیک به ترامپ هم نبودند. او دروغگو و فربیکار است. با او نمی توان بحث کرد.“
هری رید، رهبر سابق اکثریت سنا، در مصاحبه با نیویورک تایمز گفت: ترامپ بدترین رئیس جمهوری است که تاکنون داشته‎ایم. 

رید که مبتلا به سرطان لوزالمعده است و سال 2017 از فعالیت در سنا بازنشسته شد، در بیان دیدگاهش درباره ترامپ در مصاحبه با نیویورک تایمز هیچ ملاحظه ای نکرد و هر آنچه می خواست بر زبان راند. 

وی گفت: ”فکر می کنم بی تردید وی بدترین رئیس جمهوری است که تا به حال داشته ایم. ما چند رئیس جمهور بد داشتیم، اما هیچ یک از آن ها (از نظر بدی) حتی نزدیک به ترامپ هم نبودند. او دروغگو و فربیکار است. با او نمی توان بحث کرد." 

رید افزود: ترامپ ضداخلاق نیست، بلکه از اخلاق چیزی سر در نمی آورد. چنین فردی، وجدان ندارد و مثلاً اگر شما به سوی کسی شلیک کنید، برایش فرقی ندارد و اعتنایی نمی کند. 

رید در گذشته از ترامپ به شدت انتقاد کرده بود. در پی انتخابات سال 2016، وی ترامپ را به عنوان یک ”شکارچی جنسی" که ”موجب جسورتر شدن نیروهای کینه‎توز و متعصب در آمریکا شده است،" محکوم کرد. 

هری رید همچنین به بحث درباره چاک شومر، رهبر اقلیت سنا پرداخت که رویکرد بسیار مصالحه جویانه تری نسبت به وی دارد. رید با بیان اینکه واقعاً مایل به صحبت درباره رابطه اش با شومر نیست گفت: ”احساس شخصی من نسبت به او نباید هیچ ربطی به این موضوع داشته باشد. من به شومر زنگ نمی زنم. هر چند وقت یک بار- شاید ماهی یک بار- با او تماس می گیرم، نه هر هفته."
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: