کد خبر: ۱۵۰۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۰ - ۱۱ دی ۱۳۹۷ - 01 January 2019
بانکداری ایرانی - بانک پارسارگاد که با نماد "وپاسار"(پارسارگاد) در بورس بار سرمایه پنج هزار چهل میلیارد توانی در حال فعالیت است صورت‌های مالی میاندوره‌ای 6 ماهه منتهی به پایان شهریور ماه سال جاری «حسابرسی نشده» را منتشر کرد .
بانکداری ایرانی - بانک پارسارگاد  که با  "وپاسار"(پارسارگاد)  در بورس بار سرمایه پنج هزار چهل میلیارد توانی در حال فعالیت است صورت‌های مالی میاندوره‌ای 6 ماهه منتهی به پایان شهریور ماه سال جاری  «حسابرسی نشده» را منتشر کرد .

به گزارش بانکداری ایرانی ، این شرکت بورسی  در این دوره به ازای هر سهم124 ریال سود محقق کرده نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۹ درصد رشد داشته است ، در صورتی که در مدت مشابه سال گذشته این رقم 104 ریال بود .

براساس این گزارش جمع درآمدهای مشاع بانک پاسارگاد در این دوره زمانی 19 درصد رشد داشنه و به رقم 4.8 هزارمیلیارد تومان رسید، این رقم سال گذشته 4.1 هزار میلیار تومان بود .

سود خالص بانک در شش ماه نخست سال جاری رقم 523 میلیارد تومان را نشان می دهد که نسب به مدت مشابه سال قبل 20 درصد افزایش داشته است .
 
براساس ترازنامه مالی بانک پارسارگاد جمع دارایی های این شرکت پنج درصد رشد داشته نسب به پایان سال مالی گذشته و در همین باز زمانی مجموع بدهی های بانک چهار درصد افزایش را نشان می دهد .

سود انباشته بانک پارسارگاد درشش ماهه نخست سال جاری 61 درصد افزایش یافت نسبت به پایان سال گذشته و رقم هشت هزار 246 هزار میلیارد تومان را نشان می دهد .




نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: