کد خبر: ۱۴۹۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۰۸ دی ۱۳۹۷ - 29 December 2018
بانکداری ایرانی - بانک ملت عملکرد ۹ ماهه سال جاری را منتشر کرد که در مقایسه با 9 ماه نخست سال گذشته نشان از بهبود درآمدها دارد.
بانکداری ایرانی  - بانک ملت با سرمایه 5 هزار میلیارد تومانی گزارش عملکرد یک و 9 ماهه سال جاری را منتشر کرد.

به گزارش بانکداری ایرانی ، "وبملت" در 9 ماهه سال جای  مبلغ 14.6 هزار میلیارد تومان درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی شناسایی کرده که درمقایسه با درآمد تسهیلات اعطایی در دوره مشابه سال گذشته که 11.4 هزار میلیارد تومان بود، 3.2هزار میلیارد تومان رشد را نشان می دهد .

در آذر ماه سال گذشته بانک ملت1.38هزار میلیارد تومان از تسهیلات در کسب کرد بود که این مبلغ در سال جاری افزایش داشته و رقمی بشتر 1.74 هراز میلیارد تومان نشان می دهد .







طبق همین گزارش این بانک مبلغ 11.24 هزار میلیارد تومان سود به سپرده های سرمایه گذاری در 9ماه سال جاری پرداخت کرده که این عدد درمدت مشابه سال گذشته 11.94هزار میلیارد تومان بود .

در آذر ماه سال گذشته بانک ملت 1.28هزار میلیارد تومان سود به سپرده ها پرداخت کرد که این مبلغ در سال جاری کاهش داشته و رقم1.21هراز میلیارد تومان نشان می دهد .





مقایسه مجموع درآمدها با جمع پرداخت سود سپرده ها بانک ملت در ۹ ماهه سال جاری که رقم ۱۴.۶ هزار میلیارد تومان درآمد در مقابل  11.2هزار میلیارد تومان پرداخت سود سپرده است ، تراز مثبت ۳.۳۸ هزار میلیارد تومان در آمد تسهیلات نسبت به پرداخت سود سپرده ها را نشان می دهد که رشد بسیار مطلوبی را نمایان می کند .






نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: