کد خبر: ۱۴۹۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۳ - ۰۴ دی ۱۳۹۷ - 25 December 2018
رئیس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه حباب سکه هم اکنون ۵۵۰ هزار تومان است، گفت: امیدواریم مسئولان طوری برنامه ریزی کنند، که التهاب گذشته در بازار طلا و ارز تکرار نشود.
بانکداری ایرانی - رئیس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه حباب سکه هم اکنون ۵۵۰ هزار تومان است، گفت: امیدواریم مسئولان طوری برنامه ریزی کنند، که التهاب گذشته در بازار طلا و ارز تکرار نشود.

آیت محمد ولی در گفت وگو با  تسنیم ، در خصوص وضعیت بازار و چرایی افزایش قیمت طلا و سکه در روزجاری اظهار داشت: یکی از دلایل افزایش قیمت طلا و سکه در بازار تهران طی روز جاری افزایش قیمت ارز است که از دیروز بعد ازظهر شدت گرفته است.

وی تاکید کرد: امیدواریم مسئولان طوری برنامه ریزی کنند که التهاب گذشته در بازار طلا و ارز بوجود نیاید. همه می دانند که روند ملتهب بازار،  قدرت تصمیم گیری را از فعالان بازار طلا و مردم می گیرد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر معتقد است که لایحه بودجه ، افزایش قیمت جهانی طلا و قیمت دلار سه عامل اصلی افزایش قیمت طلا و سکه در روز جاری است.

وی در خصوص وضعیت خرید و فروش در بازار طلا و سکه گفت: ممکن است در بحث سکه و آب‌شده افرادی ورود کنند برای خرید ولی برای مصنوعات طلا خریدی نیست و اگر این نوسانات تشدید شود همان 10 درصد خریدی که قبلاً بود انجام نمی شود.

محمد ولی حباب سکه در بازار تهران را طی روز جاری بین 500 تا 550 هزار تومان اعلام کرد و افزود: هم اکنون در بازار تهران قیمت انواع سکه و طلا نسبت به دیروز افزایش یافته است؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت 3 میلیون و 710 هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت 3 میلیون و 500 هزار تومان معامله می‌شود.


در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی یک میلیون و 900 هزار تومان، ربع سکه یک‌میلیون و 150 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 650 هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای 18عیار هم 330 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1270 دلار معامله می‌شود. بهای فروش طلای جهانی نسبت به دیروز 6 دلار افزایش یافته است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: