کد خبر: ۱۴۸۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - 09 December 2018
جمعی از مدیران ارشد گروه ملت، از سایت تولید شرکت توسن‌تکنو در شهرک صنعتی کاسپین قزوین بازدید کردند.
جمعی از مدیران ارشد گروه ملت، از سایت تولید شرکت توسن‌تکنو در شهرک صنعتی کاسپین قزوین بازدید کردند.

 در این بازدید که با حضور مرتضی نجف معاون فناوری اطلاعات بانک ملت، مرتضی ترک تبریزی رییس اداره کل فناوری اطلاعات بانک ملت، علیرضا حکیم‌جوادی مدیرعامل هلدینگ فناوران هوشمند بهسازان ملت، رستم شاه‌گشتاسبی رییس اداره کل زیرساخت بانک ملت، محمدعلی ترابیان عضو هیأت مدیره هلدینگ فناوران هوشمند بهسازان ملت، شهریار خلیلی مدیرعامل شرکت به‌ پرداخت ملت، محمدرضا نمازی مدیرعامل شرکت مهندسی یاس ارغوانی و محمد مظاهری مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران شرکت توسن‌تکنو برگزار شد.
 
در ابتدای این بازدید، محمد مظاهری مدیرعامل شرکت توسن‌تکنو ضمن تشکر از حضور مدیران ارشد گروه ملت در سایت تولید توسن‌تکنو، به بیان کلیاتی در خصوص راه‌اندازی این سایت و برنامه‌های کلان توسعه‌ی آن پرداخت.
 
در ادامه امیرحسین باقری معاون فروش و امور مشتریان شرکت توسن‌تکنو با خوش‌آمدگویی به حضار به معرفی این شرکت و راهکارهای جامع ارائه‌شده آن در حوزه بانکداری و پرداخت پرداخت.
 
حمید همتی، قائم مقام مدیرعامل شرکت توسن‌تکنو نیز به بیان توضیحاتی در خصوص دلایل راه‌اندازی سایت تولید توسن‌تکنو پرداخت. همتی با اشاره به ظرفیت تولید پایانه‌های پرداخت و همین‌طور ماشین‌های دریافت و پرداخت وجه نقد سایت تولید توسن‌تکنو، در خصوص نحوه تولید در این سایت نکاتی تکمیلی را بیان نمود.
 
جعفر عظیمی، مدیر بازاریابی و نوآوری شرکت توسن‌تکنو نیز در بخش دیگری از این بازدید، به ارائه‌ی دمو و تشریح راهکار جدید ارائه‌شده‌ی این شرکت در حوزه پرداخت الکترونیک بهای سوخت از روی پمپ پرداخت. در این راهکار که به تازگی و طی یک همکاری مشترک بین توسن‎تکنو و شرکت ناب پرداز اکباتان ارائه شده، امکان پرداخت الکترونیک بهای سوخت با استفاده از کارت‌های عضو شتاب روی پمپ به صورت مستقیم میسر شده است.
 
این راهکار به واسطه‌ قرارگیری و ایجاد یکپارچگی بین سری محصولات IM روی پمپ به صورت مستقیم محقق شده و این سری از محصولات دارای تاییدیه‌های لازم امنیتی در حوزه‌ی پرداخت الکترونیک و همینطور گواهینامه‌های مدنظر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به لحاظ رعایت استانداردهای لازم در حوزه سوخت هستند.
 
مدیران ارشد گروه ملت سپس با ورود به خط تولید پایانه‌های پرداخت توسن‌تکنو، از مراحل تولید پایانه پرداخت مدل Q80 دیدن نموده و از نزدیک با فرآیند تست و کنترل کیفیت این محصول آشنا شدند. 
 
همچنین در بخش دیگری از این برنامه، خط تولید ماشین‌های دریافت و پرداخت بانکی توسن‌تکنو مورد بازدید قرار گرفت. راهکار جامع ماشین دریافت و پرداخت بانکی یا ATM Recycler توسن‌تکنو در حال حاضر با عمق تولید داخل ۵۸ درصد در بیش از ۷ بانک مهم و برتر کشور در حال ارائه سرویس است.
 
در ادامه این بازدید، حضار وارد سالن‌های تجهیزات و قطعات شده و سپس از انبار محصولات تولیدی این سایت دیدن نمودند. گفتنی است، این بازدید در حالی صورت گرفت که شرکت به‌ پرداخت ملت به عنوان یکی از مهم ترین شرکت‌های ارائه‌ دهنده خدمات پرداخت الکترونیک در کشور، یکی از مشتریان استراتژیک شرکت توسن‌تکنو در حوزه راهکارهای پرداخت الکترونیک است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: