کد خبر: ۱۴۸۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - 09 December 2018
بانکداری ایرانی - بانک کارآفرین که با نماد "وکار" و با سرمایه هشت و نیم میلیارد ریالی در بازار سرمایه در حال فعالیت است صورت های مالی تلفیقی منتهی به پایان شهریور سال 97 را منتشر کرد.
 بانکداری ایرانی - طبق گزارش صورت های مالی بانک کار آفرین در مجموع درآمدها  11درصد کاهش نسبت به شش ماه نخست سال 96 را به ثبت رساند.

بانک کارآفرین که با  نماد "وکار" و با سرمایه هشت و نیم میلیارد ریالی در بازار سرمایه در حال فعالیت است صورت های مالی تلفیقی  منتهی به پایان شهریور سال 97 را منتشر کرد.

این گزارش نشان می دهد بانک کار آفرین در مجموع درآمدهایش 11درصد کاهش داشته نسبت به شش ماه نخست سال 96 ،که بیشترین سهم این کاهش مربوط به سر فصل سهم بانک از درآمدهای  مشاع است که رقم 842 میلیارد ریال را ثبت کرده است و 26 درصد درمقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

براساس همین گزارش سر فصل سود حاصل از سرمایه‌ گذاری‌ها و سپرده‌ گذاری‌ها، 102 درصد افزایش داشته که بیشترین درآمد از این محل نسیب بانک کار آفرین شده است که از رقم 743 میلیارد ریال سال گذشته به رقم یک هزار 142میلیارد ریال در سال جاری رسیده است . 

گزارش صورت سود زیان تلفیقی شش ماهه  بانک کارآفرین نشان می دهد که به هر سهم 50 ریال زیان تعلق می گیرد و زیان خالص این شرکت در پایان این دوره شش ماهه به رقم 610 میلیارد ریال رسیده است .

 به گزارش بانکداری ایرانی ؛ مجموع هزینه ای این شرکت از رقم یک هزار 666 میلیارد ریال به دو هزار 319 هزار ریال رسید که با 39درصد افزایش روبرو شد و نشان می دهد هزینه های این بانک در این دوره زمانی افزایش داشته است .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: