کد خبر: ۱۴۸۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱:۴۱ - ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - 09 December 2018
روابط عمومی بیمه معلم در راستای اقدامات حرفه ای در مسیر توسعه فرهنگ بیمه در جامعه و ارتقاء جایگاه بیمه در میان اقشار مختلف با بهره گیری از ابزار حرفه ای و راهکارهای تبلیغاتی بهینه و مناسب توانست حائز روابط عمومی برتر در صنعت بیمه شود.
روابط عمومی بیمه معلم در راستای اقدامات حرفه ای در مسیر توسعه فرهنگ بیمه در جامعه و ارتقاء جایگاه بیمه در میان اقشار مختلف با بهره گیری از ابزار حرفه ای و راهکارهای تبلیغاتی بهینه و مناسب توانست حائز روابط عمومی برتر در صنعت بیمه شود.

در ششمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه که همزمان با مراسم پایانی بیست و پنجمین همایش بیمه و توسعه در برج میلاد برگزار شد، روابط عمومی شرکت بیمه معلم به دلیل اقداماتش در حوزه فرهنگ سازی بیمه  طی یک سال گذشته توانست این عنوان را کسب کند. 

بنابر اعلام ششمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه ،  روابط عمومی بیمه معلم در راستای اقدامات حرفه ای در مسیر توسعه فرهنگ بیمه در جامعه و ارتقاء جایگاه بیمه در میان اقشار مختلف با بهره گیری از ابزار حرفه ای و راهکارهای تبلیغاتی بهینه و مناسب توانست حائز روابط عمومی برتر در صنعت بیمه شود.

توجه به فرهنگ سازی بیمه و نفوذ کارکردهای بیمه در میان مردم در کنار ارتقاء برند بیمه معلم از شاخص هایی بود که این جشنواره در خصوص ارزیابی عملکرد این شرکت بیمه مد نظر قرار داد.

گفتنی است ، این تقدیر نامه همزمان با 13 آذر روز ملی بیمه با امضاء رئیس کل بیمه مرکزی به آزاده هراتی زاده ، مدیر روابط عمومی بیمه معلم اعطاء شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: