کد خبر: ۱۴۸۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - 08 December 2018
بانکداری ایرانی - بانک ملت صورت‌های مالی تلفیقی 6 ماهه منتهی به پایان شهریور 97را منتشر و به ازای هر سهم 214 ریال سود محقق کرد.
بانکداری ایرانی - بانک ملت  صورت‌های مالی تلفیقی 6 ماهه منتهی به پایان شهریور 97 را منتشر و  به ازای هر سهم 214 ریال سود محقق کرد.

به گزارش بانکداری ایرانی ؛ بانک ملت که با نماد «وبملت» و با سرمایه  50 هزار میلیارد ريالی در بورس فعال است، این شرکت در تازه‌ترین شفاف‌سازی صورت‌های مالی سود خالص هر سهم را 214 ریال سود محقق کرد که نشان از افزایش 38 درصدی دارد.

بر اساس شفاف‌سازی «وبملت» و با توجه  گزارش عملکرد تلفیقی نیمه نخست سال جاری سود خالص بانک ملت در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه  سال گذشته 38 درصد رشد کرد  و از رقم هفت هزار و 990 میلیارد ریال در پایان شهریور96  به رقم ده هزار 880ملیارد ریال پایان شهرریور 97 رسیده است.

نگاهی جزیی‌تر به این شفاف‌سازی مشخص می‌کند: جمع درآمدهای بانک ملت در نیمه نخست سال 97 با 22 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل ، بالغ بر 56هزار790 میلیارد ریال است ، حال آنکه درشش ماه نخست سال 96 درامدهای ان حدود 46 هزار 500 میلیارد ریال بوده است که عمدتا به علت افزایش 22 درصدی ناشی از سهم بانک از درآمدهای مشاع است.

 شفاف‌سازی بانک ملت بیانگر این است که از محل  سود حاصل از سرمایه گزاری و سپرده گزاری مبلغ 19 هزار 86 میلیارد ریا ل سود کسب کرده که نسبت مدت مشابه سال قبل رشد 53 درصدی داشته است . 

صورت‌های مالی «وبملت»  جمع دارایی ها ی بانک  بر اساس تزازنامه تلفیقی تا پایان شهرریور97 به رقم 2657 هزارمیلیارد افزایش یافته است که نسبت پایان سال گذشته 19 درصد رشد نشان می دهد، در همین مدت بدهی های بانک نیز رشد 19درصدی داشته است.

شایان ذکر است که عملکرد شرکت های گروه مالی ملت در صورت های تلفیقی بانک موثر است و بهتر است شرکت های گروه مالی ملت، در راستای سودآوری بیشتر، تا جایی که امکان دارد از خدمات یکدیگر استفاده نمایند تا سود حاصل از این فعالیت ها، در  مجموعه گروه مالی ملت رسوب نماید.





نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: