کد خبر: ۱۴۸۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - 05 December 2018
بانکداری ایرانی - اگر تمایل به سرمایه‌گذاری در حساب‌های قرض‌الحسنه را دارید، طرح 2 در یک بانک قرض الحسنه مهر ایران فرصت خوبی است که تسهیلاتی با نرخ سود 2 و 1 درصدی را پیش روی شما قرار می‌دهد.

بانکداری ایرانی - اگر تمایل به سرمایه‌گذاری در حساب‌های قرض‌الحسنه را دارید، طرح 2 در یک بانک قرض الحسنه مهر ایران فرصت خوبی است که تسهیلاتی با نرخ سود 2 و 1 درصدی را پیش روی شما قرار می‌دهد.  

تسهیلات 2 در یک بانک قرض الحسنه مهر ایران چیست؟

در این طرح تسهیلاتی بانک مهر ایران شما می‌توانید به پشتوانه حساب قرض‌الحسنه‌ای که در این بانک افتتاح می‌کنید، تسهیلات دریافت کنید. نکته جالب‌توجه اینکه این طرح امکان دریافت دو تسهیلات متوالی با نرخ سود حداقلی را برای متقاضیان به وجود آورده که به‌صورت آنی و در کمترین زمان ممکن می‌توانند دریافت کنند.

در نگاه اول و با توجه به بلوکه شدن و عدم سودهی به حساب سپرده، این علامت سؤال در ذهن نقش می‌بندد که چرا باید در چنین طرحی سرمایه‌گذاری کنیم؟ اما از این زاویه که شما علاوه بر ذخیره سرمایه خود، تا 90 درصد میزان سپرده ذخیره شده را با نرخ سود 2 درصد، برای هر انجام هر فعالیت اقتصادی یا حتی سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف در اختیار خواهید داشت، این طرح می‌تواند جذابیت‌های خاص خودش را داشته باشد.
 
تسهیلات بدون ضامن طرح 2 در یک مهر ایران

در طرح تسهیلاتی 2 در یک بانک قرض الحسنه مهر ایران، شما برای دریافت تسهیلات اول نیازی به ارائه ضامن ندارید و سپرده شما به‌عنوان ضمانت تا زمان بازپرداخت اقساط تسهیلات و تسویه‌حساب با بانک، بلوکه می‌شود. با توجه به قرض‌الحسنه بودن حساب شما در بانک مهر ایران، در طول مدت سپرده‌گذاری و بلوکه شدن حساب، سودی به سپرده شما تعلق نمی‌گیرد.
 
در طرح تسهیلاتی 2 در یک مهر ایران 2 بار وام بگیرید

شما با یک‌بار افتتاح حساب و به پشتوانه سرمایه‌گذاری در بانک مهر ایران می‌توانید 2 بار وام قرض‌الحسنه دریافت کنید. برای استفاده از طرح 2 در یک بانک مهر ایران باید به یکی از شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مراجعه و حساب مربوط به این طرح را افتتاح کنید تا به‌صورت آنی تا 90 درصد مبلغ افتتاحی خود را تسهیلات بگیرید.
 
تسهیلات اول طرح 2 در یک مهر ایران

شما یک روز پس از افتتاح حساب و تشکیل پرونده می‌توانید حداکثر تا 90 درصد میزان سپرده خود تسهیلات دریافت کنید. سقف زمان بازپرداخت اقساط تسهیلات شما، 60 ماه تعیین‌شده که مدت‌زمان آن بر عهده خود شما خواهد بود. اگر شما تا سقف 80 درصد سپرده تسهیلات دریافت کنید کارمزد آن 1 درصد و درصورتی‌که از 80 تا 90 درصد سپرده وام بگیرید، کارمزد آن 2 درصد محاسبه و دریافت خواهد شد.
 
مثال:
با افتتاح 50 میلیون تومان حساب سپرده ویژه طرح 2 در یک بانک قرض الحسنه مهر ایران شما معادل 90 درصد سپرده درخواست تسهیلات می‌کنید و مبلغ 45 میلیون تومان دریافت می‌کنید. کارمزد تسهیلات شما 2 درصد خواهد و بود و شما می‌توانید تا سقف 60 ماه اقساط آن را پرداخت کنید.
 

مبلغ تسهیلاتزمان پرداختسقف اقساطکارمزدضامنمخاطب
90 درصد سپرده24 ساعت60 ماه2 درصدمسدودی سپردهعموم
80 درصد سپرده24 ساعت60 ماه1 درصدمسدودی سپردهعموم
 
 تسهیلات دوم طرح 2 در یک مهر ایران

بعد از تسویه تسهیلات اول طرح 2 دریک، شما می‌توانید برای دریافت تسهیلات دوم اقدام کنید. میزان تسهیلات دوم طرح 2 در یک بر اساس میانگین باقیمانده سپرده شما و بازپرداخت اقساط ماهانه وام اول، محاسبه می‌شود. سقف اقساط این طرح نیز 60 ماه تعیین‌شده و بازهم به انتخاب مشتری خواهد بود. برای دریافت تسهیلات دوم که کارمزد آن 4 درصد خواهد بود، شما نیاز به معرفی ضامن معتبر به میزان تسهیلات دریافتی دارید.
 
مثال:
بعد از بازپرداخت اقساط و تسویه وام اول (در مثال بالا) شما می‌توانید از تسهیلات دوم بانک که معادل امتیاز حاصل از 5 میلیون تومان باقیمانده سپرده شما (مابه تفاوت تسهیلات اول و سپرده) بعلاوه بازگشت اقساط وام 45 میلیون تومانی مطابق ضرایب سیاست اعتباری و ضوابط و مقررات جاری بانک، خواهد بود، استفاده کنید.
 

مبلغ تسهیلاتزمان پرداختسقف اقساطکارمزدضامنمخاطب
بر اساس میانگین حساببعد از تسویه وام اول60 ماه4 درصدضامن معتبرافراد دریافت‌کننده وام اول
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: