کد خبر: ۱۴۸۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - 04 December 2018
وعده فرهاد دژپسند در همایش بیمه و توسعه ؛
بانکداری ایرانی - وزیر اقتصاد بعد از سه بار عرضه ناموفق در فروش بلوک 17 درصدی یک شرکت بیمه حاضر در بورس وعده داد با تصویب دولت در بودجه سال آتی همه سهام این البرز واگذار واگذار شود.
بانکداری ایرانی - وزیر اقتصاد بعد از سه بار عرضه ناموفق در فروش بلوک 17 درصدی یک شرکت بیمه حاضر در بورس وعده داد با تصویب دولت در بودجه سال آتی همه سهام این البرز واگذار واگذار شود.

 به گزارش بانکداری ایرانی ، فرهاد دژپسند در همایش بیمه و توسعه گفت: طبق بودجه سال آینده همه سهام دولت در بیمه البرز واگذار و این شرکت  100 درصد خصوصی می‌شود.

براساس این گزارش ، در پی عدم انجام معامله بلوک 17 درصدی بیمه البرز در 16 بهمن سال گذشته به رغم وجود دو سه مشتری ، این بلوک مجددا 12 اسفند سال 96 توسط سازمان خصوصی سازی عرضه و بعد از رقابتی کوتاه از سوی کارگزاری صبا تامین برای کنسرسیومی متشکل از سه صندوق بازنشستگی، صندوق عشایر و صندوق تامین اجتماعی خریداری شد.

با این حال سازمان خصوصی سازی از عدم رسیدن به توافق با خریداران و یا عدم تایید صلاحیت آنها و یا هر دلیل مگوی دیگر خبر داد و اعلام کرد: قصد دارد این بلوک 17.34 درصدی بیمه البرز (شامل بیش از 694 میلیون و 667 سهم) را بار دیگر عرضه کند که تاکنون خبری از این وعده نشده و با اعلام امروز وزیر ، به سال آینده موکول شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: