کد خبر: ۱۴۷۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - 18 November 2018
سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان بانک سپه (1557) به منظور اصلاح و ارتقاء از ساعت 8 صبح روز یکشنبه 27 آبان به مدت 24 ساعت قطع خواهد شد.
 سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان بانک سپه (1557) به منظور اصلاح و ارتقاء از ساعت 8 صبح روز یکشنبه 27 آبان به مدت 24 ساعت قطع خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه؛ سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان بانک سپه (1557) وظیفه پاسخگویی به سؤالات مشتریان و دریافت نظرات آنان در خصوص خدمات بانک را بر عهده دارد، این مرکز به‌صورت (Contact Center) بوده و با کانال‌های ارتباطی (تلفن، پیامک، ایمیل و صندوق صوتی) پاسخگوی مشتریان بانک سپه می‌باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: