کد خبر: ۱۴۶۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - 10 November 2018
دیدار برگشت فینال هفدهمین دوره رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا بین تیم های پرسپولیس و کاشیماآنتلرز در حالی آغاز شد که تیم شرق آسیا دیدار رفت را دو بر صفر به سود خود خاتمه داده بود.
به گزارش خبرنگار مهر، دیدار برگشت فینال لیگ قهرمان آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ امروز شنبه بین تیم های فوتبال پرسپولیس و کاشیما انتلرز در ورزشگاه آزادی درحالی آغاز شد که اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، جیانی اینفانتینو رئیس فیفا و شیخ سلیمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا از مهمترین مهمانان این دیدار هستند.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پرسپولیس  در این دیدار با ترکیب  علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، شایان مصلح، آدام همتی، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، علی علیپور، گادوین منشا و بشار رسن به میدان رفت.

* دقیقه یک: حمله ای که کاشیما انجام داد با عجله مدافعان پرسپولیس به کرنر رفت که این ضربه را بیرانوند دفع کرد و به یک ضد حمله تبدیل شد که شوت محکم علیپور از بالای دروازه به بیرون رفت.

* دقیقه ۵ : بازیکنان کاشیما در یک توپ گیری خوب در میانه زمین به پشت محوطه جریمه پرسپولیس رسیدند اما مدافعان سرخپوش هوشیار بودند و توپ را گرفتند.

* دقیقه ۱۰ : پرسپولیس پس از دقایقی حملاتی را روی دروازه حریف پی ریزی کرد که در یک مورد علیپور توپی را از درون محوطه جریمه به بیرون ارسال کرد اما توپ کامیابی نیا به بدن مدافعان حریف خورد.

* دقیقه ۲۰ : کاشیما که از زیر فشار پرسپولیس خارج شده بود یکی - دو حمله را روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد اما خطری دروازه بیرانوند را تهدید نکرد.

* دقیقه ۲۷ : ارسال پرسپولیس از جناح چپ با ضربه سر علیپور همراه شد که دروازه بان کاشیما توپ را مهار کرد.

* دقیقه ۳۳ : ارسال بشار رسن از جناح چپ درون محوطه جریمه توپ را به منشا رساند اما تعلل این بازیکن اجازه نداد موقعیت خطرناکی روی دروازه کاشیما ایجاد شود.

* دقیقه ۳۹ : بشار رسن یک تنه به قلب دفاع کاشیما زد و بعد از جا گذاشتن چند بازیکن حریف ضربه ای  را در زوایه بسته به سمت دروازه زد که دروازه بان کاشیما آن را مهار کرد.

* دقیقه ۴۲ : شوت احمد نوراللهی درون محوطه جریمه در آستانه ورود به دروازه توسط دروازه بان کاشیما دفع شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: