کد خبر: ۱۴۶۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - 08 November 2018
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: در حالی که به یک سالگی زلزله در استان کرمانشاه نزدیک می شویم، هنوز همچنان از زلزله زدگان در چادر و کپر زندگی می کنند.

بانکداری ایرانی - عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: در حالی که به یک سالگی زلزله در استان کرمانشاه نزدیک می شویم، هنوز همچنان از زلزله زدگان در چادر و کپر زندگی می کنند.

به گزارش خانه‌ملت، فرهاد تجری در تشریح آخرین وضعیت مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: حدود یک سال از وقوع زلزله در استان کرمانشاه گذشته و با توجه به حضور و پیگیری های مقام معظم رهبری و روسای قوا و کمک های مردمی در بخشی از مناطق زلزله زده خدمات خوبی ارائه شد.

نماینده مردم قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشکلاتی در ماه های گذشته در روند بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه به دلیل گرانی مصالح ساختمانی و مسائل دیگر ایجاد شده و برخی از پیمانکاران کار بازسازی را رها کردند.

عضو مجلس دهم افزود: بنیاد مسکن پیمانکارانی را برای بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه معرفی کرد و ضمانت های لازم برای انجام کار از پیمانکاران اخذ نکرد و پروژه ها رها شده و مردم سرگردان هستند.

تجری تصریح کرد: باید بنیاد مسکن پاسخگوی وضعیت نامناسب در روند بازسازی مناطق زلزله زده باشد اما متاسفانه بنیاد مسکن حتی اقدام به گفتاردرمانی هم نکرده است.

این نماینده مردم در مجلس افزود: با توجه به اینکه بنیاد مسکن اعتبارات دولتی مربوط به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه را اخذ و پیمانکاران را به مردم معرفی کرده است بنابراین باید پاسخگو باشد و امور را ساماندهی کند.

نماینده مردم قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با توجه به بازدید میدانی که از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه در مدت اخیر انجام شد همچنان برخی از زلزله زدگان در هوای سرد مجبور به زندگی در چادر و کپر هستند.
برچسب ها: کرمانشاه ، زلزله
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: