کد خبر: ۱۴۶۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - 08 November 2018
سازمان هواشناسی، از تداوم بارش باران در نقاط مختلف کشور و کاهش 3 تا 6 درجه ای دمای شمال شرق کشور خبر داد.
بانکداری ایرانی - سازمان هواشناسی، از تداوم بارش باران در نقاط مختلف کشور و کاهش 3 تا 6 درجه ای دمای شمال شرق کشور خبر داد.

به گزارش ایرنا، نقشه های همدیدی و آینده نگری نشان می دهند که فردا (پنجشنبه) در برخی مناطق سواحل مرکزی و غربی دریای خزر، دامنه های جنوبی البرز، غرب و شمال غرب کشور، شاهد بارش باران خواهیم بود و روز جمعه این وضعیت به شکل پراکنده در دامنه های جنوبی البرز تداوم خواهد داشت.
امروز (چهارشنبه) از بارش‌های پراکنده شرق سواحل خزر و شمال شرق کشور به‌تدریج کاسته می‌شود و دمای شمال شرقی کشور بین 3 تا 6درجه کاسته می شود. 
همچنین، طی سه روز آینده برای مناطق جنوب و جنوب غرب کشور و دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی، بارش باران گاهی به شکل رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود و در این مدت، بارش در ارتفاعات زاگرس مرکزی به شکل بارش پراکنده برف خواهد بود.
این سازمان برای پنج‌شنبه؛ علاوه بر این مناطق، برای استان‌‌های چهارمحال و بختیاری و جنوب اصفهان بارش‌های پراکنده پیش‌بینی کرده است.
دامنه‌های زاگرس و بخش‌های جنوبی استان‌های زنجان، قزوین، کردستان، شمال همدان، مرکزی، کرمانشاه، شمال فارس، کهگیلویه و بویراحمد و جنوب اصفهان نیز فردا (پنجشنبه) بارندگی خواهیم داشت.
سازمان هواشناسی، برای سه روز آینده شمال بوشهر، جنوب خوزستان و غرب خلیج فارس، رگبار باران و گاهی رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی پیش بینی کرد. 
برای پایتخت نیز اوایل وقت امشب، بارش های پراکنده خواهیم داشت.
وضعیت جوی پایتخت نیز فردا (پنجشنبه) کمی ابری تا نیمه ابری در بعدازظهر همراه با افزایش ابر، گاهی وزش باد و بارش پراکنده با بیشترین و کمترین دمای 13 و 4 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
آسمان پایتخت، روز جمعه صاف تا کمی ابری است و دمای هوا به 14 و 4 درجه سانتیگراد می‌رسد.
طبق آمار، کمینه دما در ایستگاه مهرآباد ۶ درجه بالای صفر شد و بیشینه دما نیز به ۱۶ درجه بالای صفر خواهد رسید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: