کد خبر: ۱۴۵۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - 31 October 2018
بانکداری ایرانی - بانک صادرات که با سرمایه 5.7 هزار میلیارد تومانی بزرگترین بانک بورسی محسوب می شود،گزارش عملکرد مهر و 7 ماه سال جاری را منتشر کرد.
 بانکداری ایرانی -  بانک صادرات با انتشار صورت های مالی میاندوره نیمه اول سال اعلام کرد زیان هر سهم ۵۸ درصد کمتر شده است.

به گزارش بانکداری ایرانی ، بانک صادرات که با سرمایه 5.7 هزار میلیارد تومانی بزرگترین بانک بورسی محسوب می شود،گزارش عملکرد مهر و 7 ماه سال جاری را منتشر کرد.

بر این اساس،"وبصادر" در 6 ماه نخست سال جاری 163 ریال زیان به ازای هر سهم محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حکایت از کاهش 58 درصدی زیان دارد . باتوجه به شناسایی زیان 164 ریالی در 3 ماه ابتدایی سال و توقف روند زیاندهی می توان به بهبود وضعیت این بانک امیدوار بود.

رشد سود و وجه التزام تسهیلات اعطایی در کنار افزایش سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها و سپرده‌گذاری‌ها موجب شده سهم بانک از درآمدهای مشاع به 1.16 میلیارد تومان برسد. این رقم در دوره مشابه سال گذشته (376.3) میلیون تومان بوده است.

جمع درآمدهای "وبصادر" در 6 ماهه سال جاری 3.59 میلیارد تومان و در دوره مشابه سال گذشته 1.28 میلیارد تومان بوده است. البته هزینه ها هم رشد جدی داشته اما در مجموع وضعیت در این بانک نسبت به گذشته به مراتب بهتر شده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: