کد خبر: ۱۴۵۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۹ - ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - 27 October 2018
در نشستی با حضور علی سلطانی عضوهیات مدیره بانک قرض الحسنه رسالت و فرماندارمهاباد راهکارهای ساماندهی صندوق ندای سپهر ایرانیان مهاباد بررسی شد.
در نشستی با حضور علی سلطانی عضوهیات مدیره بانک قرض الحسنه رسالت و فرماندار مهاباد راهکارهای ساماندهی صندوق ندای سپهر ایرانیان مهاباد بررسی شد.
 
به گزارش روابط عمومی آذربایجان غربی، در این نشست که حسن شاکری مدیر بانک قرض الحسنه رسالت آذربایجان غربی نیز حضور داشت، سلطانی با ارائه گزارشی از عملکرد این بانک گفت: بانک قرض الحسنه رسالت پیش از این 37صندوق را در سراسر کشور ساماندهی و ادغام کرده است.

وی در تشریح خدمات بانک قرض الحسنه رسالت به مدل بانکداری اجتماعی اشاره کرد و افزود: در این مدل بانکداری، حداکثر ظرفیت خدمات رسانی به سازمان ها و کانون ها بکار گرفته می شود.

عضوهیات مدیره بانک قرض الحسنه رسالت همچنین به فعالیت شبکه توسعه اجتماعی رسالت اشاره کرد و اظهارداشت: در دوسال اخیر در زمینه ایجاد اشتغال خرد در برخی استان های کشورگام های خوب وموثری برداشته است .

ایشان در خصوص مشکلات به وجود آمده به صندوق سپهر ایرانیان و تصمیمات اتخاذ شده توسط بانک مرکزی در جهت ادغام صندوق قرض الحسنه سپهر ایرانیان در بانک قرض الحسنه رسالت صحبت و تبادل نظر کردند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: