کد خبر: ۱۴۴۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - 20 October 2018
بانکداری ایرانی ـ یک مقام مسئول با اعلام اینکه تحریم بانک ملت مشکلی ایجاد نخواهد کرد و گزارش ۶ ماهه در اولین فرصت منتشر می شود،گفت: با اعلام نرخ تسعیر ارز از سوی بانک مرکزی، وضعیت "وبملت"بسیار بهتر خواهد شد.
بانکداری ایرانی  ـ  یک مقام مسئول با اعلام اینکه تحریم بانک ملت مشکلی ایجاد نخواهد کرد و گزارش ۶ ماهه در اولین فرصت منتشر می شود،گفت: با اعلام نرخ تسعیر ارز از سوی بانک مرکزی، وضعیت "وبملت"بسیار بهتر خواهد شد.

یک مقام مسئول در گفت و گو با بورس پرس، درباره اثر تحریم بانک ملت توسط آمریکا اظهار داشت : این بانک در گذشته هم مشمول تحریم کلی آمریکا بود که بعدا" لغو شد. با این حال تحریم جدید هم اثری در فعالیت های بانک ملت نخواهد داشت و روال عادی فعالیت ها در جریان بوده و خواهد بود.

وی ادامه داد: در این میان با اعلام نرخ تسعیر ارز از سوی بانک مرکزی، وضعیت "وبملت" بسیار بهتر از قبل خواهد بود. تاکنون هم برخی بانک ها و بیمه اقدام به اعمال تسعیر ارز در صورت های مالی کرده اند و نرخ غیر رسمی هم وجود دارد اما از آنجایی که بانک ملت همواره با انظباط و طبق دستورالعمل ها رفتار کرده ، منتشر دریافت نامه بانک مرکزی است تا در اولین فرصت ، محاسبات انجام و اعلام شود.

وی افزود: پیگیری های لازم برای دریافت نامه بانک مرکزی در جریان است و انتظار می رود گزارش عمکلرد 6 ماهه بانک ملت هم با نرخ تسعیر ارز رسمی منتشر شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: