کد خبر: ۱۴۴۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - 20 October 2018
معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو گفت: آزمون استخدامی سراسری وزارت نیرو امروز پنج شنبه 26 مهرماه در کشور برگزار شد.
علی اکبر مهاجری با تایید برگزاری آزمون استخدامی وزارت نیرو افزود: آزمون استخدامی وزارت نیرو امروز از ساعت 8 صبح همزمان در 31 استان و 43 حوزه برای جذب تعداد 1565 نفر در شرکت های زیرمجموعه وزارت نیرو برگزار شد. وی گفت: در این آزمون بیش از 75 هزار نفر برای شرکت های تولید و توزیع برق و شرکت های آب و فاضلاب داوطلب شدند که بیش از 1200 نفر در رده کارشناسی و حدود 200 نفر در رده تکنیسین و کاردانی انتخاب می شوند.

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو تصریح کرد: این وزارتخانه همه ساله در یک یا دو دوره این آزمون را برگزار می کند تا نیروهای این وزارت خانه را انتخاب کند و تقریبا هر سال بین هزار تا هزار و پانصد نفر را جذب می کند.

وی همچنین از برگزاری آزمون استخدام در بخش دولتی این وزارتخانه تا اواخر امسال یا اوایل سال آینده همزمان با سایر دستگاه های دولتی خبر داد و افزود: در این آزمون که جزئیات دقیق آن اطلاع رسانی خواهد شد، پیش بینی می شود بیش از 700 نفر در بخش دولتی وزارت نیرو استخدام شوند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: