کد خبر: ۱۴۴۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۹ - ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - 14 October 2018
11 پناهجو سرنشین یک خودرو در پی فرمان ایست پلیس و هنگام فرار ،در منطقه شمال یونان براثر تصادف در آتش سوختند.
به گزارش ایرنا به نقل از پلیس راهنمایی و رانندگی شهر «کاولا» واقع در شمال یونان در حالیکه خودروی حامل پناهجویان بسوی شهر تسالونیک در حال حرکت بود، با یک خودروی باری تصادف و دچار حریق شد.

خودرو حامل پناهجویان پس از درخواست پلیس برای بازرسی، اقدام به فرار و با سرعت بسیار بالایی منطقه را ترک کرد که براثر تصادف با یک خودرو باری آتش گرفت.

پناهجویان نتوانستند به موقع خودرو را ترک کنند و همگی در آتش سوختند بطوری که تشخیص هویت آنان بدون آزمایشات پزشکی، امکان پذیر نیست.

راننده خودروی باری که یونانی است در لحظات آخر توانست از خودروی خود خارج شود و از مرگ نجات یابد.

پلیس شهر کاولا گفته است، که جسد های سوخته این پناهجویان برای انجام آزمایشات پزشکی به پزشک قانونی محل تحویل داده شده است.

پلیس یونان اعلام کرده است: این افراد احتمالاً از منطقه اوره نزدیک مرز ترکیه در شمال وارد خاک یونان شده و قصد ورود به آتن را داشته اند.

جنگ ، شرایط سخت زندگی و فقر در کشورهای مختلف دنیا از جمله خاورمیانه و آفریقا باعث شده که تعداد زیادی از شهروندان کشورهای جنگ زده برای نجات جان خود و فرزندانشان از خشم گروه های تروریستی داعش و النصره و دیگر گروهای تروریستی، راهی دیگر کشور ها شوند و هر روز شاهد کشته و یا غرق شدن تعداد زیادی از این پناهجویان در مسیر حرکت بسوی اروپا باشیم.
برچسب ها: پناهجویان ، یونان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: