کد خبر: ۱۴۴۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - 10 October 2018
قرار است در دبی مرکز خریدی بزرگتر از دبی مال برپا شود. این مرکز خرید که «Dubai Square» نام دارد یکی از بزرگترین مراکز خرده فروشی در دنیا محسوب می‌شود که وسعت آن به اندازه ۱۰۰ زمین فوتبال است. گفته می‌شود بزرگی این مگا مال دو برابر دبی مال است و بزرگترین محله چینی‌ها در خاورمیانه در این مرکز خرید احداث می‌شود.
این مرکز خرید با این وسعت مانند یک شهر است که از امکانات پیشرفته و سرگرم کننده زیادی از قبیل: نمایش تئاتر، کنسرت، سینما، پارک آبی، سوپرمارکت‌های بزرگ و زمین‌های بازی بهره‌مند خواهد شد که خانواده‌ها و کسانی که از این مرکز دیدن می‌کنند می‌توانند اوقات خوشی را آنجا علاوه بر خرید داشته باشند. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این مرکز خرید وجود تکنولوژی‌های پیشرفته است که بیش از هرچیز دیگری خودنمایی می‌کند.

سخنگوی شرکت «Emaar Properties» که به طور مشترک با دوبی هولدینگ در حال توسعه پروژه «Dubai Creek Harbour» است در مصاحبه‌ای بیان می‌کند، در این مرکز خرید بزرگ و پیشرفته، تکنولوژی روز دنیا پیاده می‌شود و برای کسانی که به تکنولوژی‌های دیجیتالی علاقه دارند یک مرکز هیجان انگیز خواهد بود از امکانات پیشرفته‌ای که این مرکز خرید دارا می‌باشد می‌توان به اتاق‌های پرو VIP و هوشمند و آینه‌های تعاملی و کلکسیون‌های مد و فشن اشاره کرد. سبک جدید امنی چنل «omnichannel» که یکی از پیشرفت‌های نوظهور بازاریابی است یکی از برنامه‌های بازاریابی برای این مرکز خرید می‌باشد. در این روش، مشتری در وب‌سایت خرده فروشی X. از طریق دستگاه موبایل خود، کالای مورد نظر خود را پس از جست‌وجو در وب می‌یابد، سپس به سراغ فروشگاه فیزیکی خرده‌فروشی X. می‌رود و توسط متصدی فروش کالای خود را دریافت می‌کند. همچنین در مدت زمانی که در فروشگاه حضور دارد به سراغ صفحه نمایش لمسی فروشگاه رفته و پس از مشاهده کالای مکمل محصول خریداری شده‌اش، آن را نیز از فروشگاه خریداری می‌کند.

به گفته نیکول روبیز «Nicolas Rubeiz» کارشناسی خرده فروشی، پروژه‌های تاسیس مرکز خرید در دبی هدفی بزرگ را دنبال می‌کنند و صرفا استفاده از آجر و ملات برای ساخت یک مجتمع نیست. یکی از اهدافی که این پروژه‌ها دنبال می‌کنند بکارگیری فضای مجازی است.

از آنجایی که اکثر جمعیت خاورمیانه را جوانان تشکیل می‌دهند پس در نتیجه بیشتر مشتریان این مرکز خرید جوانان خواهند بود و این ارتباطات مجازی و تکنولوژی‌های بکار رفته در این مرکز خرید به یکی از جذاب‌ترین و هیجان انگیز‌ترین ویژگی‌ها تبدیل می شود.




پروژه بزرگترین مرکز خرید در دبی + عکس

پروژه بزرگترین مرکز خرید در دبی + عکس

پروژه بزرگترین مرکز خرید در دبی + عکس


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: