کد خبر: ۱۴۳۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۶ - ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - 06 October 2018
بانکداری ایرانی- بیمه ما طی روزهای اخیر، در راستای شفافیت و اطلاع‌رسانی سه بخشنامه منتشر کرده و سه موضوع خاص در خصوص سودآوری را به سمع و نظر سهامداران رساند.
 بانکداری ایرانی - بیمه ما طی روزهای اخیر،  در راستای شفافیت و اطلاع‌رسانی سه بخشنامه منتشر کرده و سه موضوع خاص در خصوص سودآوری را به سمع و نظر سهامداران رساند.

به گزارش بانکداری ایرانی ؛ بیمه ما در خصوص پرتفوی شرکت ، سرمایه گذاری در حوزه سهام و اوراق مشارکت و در نهایت قرارداد هواپیمایی شفاف سازی کرده و اعلام کرده است که چه سودی از این محل کسب خواند کرد. 

قرارداد هواپیمایی سودآور

موضوع نخست در خصوص قرارداد بیمه‌گری شرکت با یک شرکت هواپیمایی به مبلغ 357 میلیارد ریال  است  که از مرداد 97 آغاز شده است. 



تسعیری 975 میلیون دلاری 
موضوع دوم در خصوص تسعیر ارزی شرکت است .  دارایی ارزی شرکت بیمه ما  975 میلیون دلار است که با  افزایش قیمت ارز سودی  معادل 51 میلیارد ریال برای شرکت در پی داشته است. 



شرح موضوع و دلايل ايجاد سود/ زيان و معامله مرتبط با آن محاسبه سود و زیان تسعیر ارز شش ماهه منتهی به 1397/06/31 بر اساس مکاتبه صورت گرفته بیمه مرکزی ج.ا.ا و استعلام از بانک مرکزی صورت پذیرفته و دارایی ها و بدهی های ارزی بر مبنای نرخ های ثانویه تسعیر گردیده است ، میزان دارایی و بدهی های ارزی و مبالغ تسعیر ارز طی جدول پیوست آن افشا شده است . لازم به توضیح است اقلام محاسبه شده برآوردی می باشد و به محض نهایی شدن ، هر گونه تغییر احتمالی اطلاع رسانی خواهد شد .


سود 26درصدی یکساله شرکت از محل اوراق

سومین گزارش شرکت بیمه ما  مرتبط با پرتفوی شرکت است. این بخش نامه که به شرح سرمایه گذاری شرکت در حوزه اوراق بهادار می پردازد.

 شرح  سرمایه گذاری در بخش سهام و اوراق مشارکت بالغ بر 2هزار و 320 میلیارد ریال بوده که سودی 26 درصدی را برای شرکت در پی خواهد داشت.  




نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: