کد خبر: ۱۴۳۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - 25 September 2018
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در دیدار با يوسف نجدي مدير امور استان هاي بانک قرض الحسنه مهر ايران گفت: خط مشي اين بانک در حمايت از اقشار کمتر برخوردار و توسعه عدالت اقتصادي و اجتماعي شايسته تحسين است.
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در دیدار با يوسف نجدي مدير امور استان هاي بانک قرض الحسنه مهر ايران گفت: خط مشي اين بانک در حمايت از اقشار کمتر برخوردار و توسعه عدالت اقتصادي و اجتماعي شايسته تحسين است.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در این دیدار، آيت اله اعرافي، مدير حوزه هاي علميه سراسر کشور، حرکت اين بانک در ترويج سنت پسنديده قرض الحسنه و نيز خدمات رساني به آحاد جامعه بويژه طلاب و روحانيون را ارزنده و مطلوب عنوان نموده و خواستار تداوم و تقويت همكاري هاي بانك قرض الحسنه مهرايران و مركز مديريت حوزه هاي علميه و نهادهاي تابعه شد.

امام جمعه موقت قم، فعالیتهای اقتصادی مفید، پاک و سازنده را مورد رضاي خدا و اهل بيت(عليهم السلام) عنوان کرد و با تبيين وضعيت اقتصادي حال حاضر جامعه و تنگناهاي مالي موجود، نقش قرض الحسنه در بهبود شاخص هاي رفاهي دهک هاي پايين و کاهش دغدغه هاي معيشتي آنان را حائز اهميت برشمرد.

نجدی مدیر امور استان ها نیز، با تبیين فلسفه شکل گيري، اهداف و خط مشي هاي بانک قرض الحسنه مهر ايران در قامت پرچمدار و پيش قراول بانکداري قرض الحسنه در کشور، اشاعه ي فرهنگ نيكوي قرض الحسنه در جامعه و نيز حمايت از اقشار ضعيف و كمتر برخوردار را دو راهبرد اصلي بانك برشمرده و ضمن تشريح توانمندي ها و امكانات گسترده و متنوع آن ، بر «تكريم مشتريان» و «خدمات رساني هرچه مطلوبتر به آنان» به عنوان سرلوحه ي تمامي فعاليت ها و برنامه هاي بانك تأكيد كرد.

وی با ارائه گزارشی از تسهیلات قرض الحسنه اعطایي به طلاب و روحانيون، زوج هاي جوان، مددجويان تحت پوشش کميته امداد حضرت امام (ره) و سازمان بهزيستي، زندانيان آزاد شده، بيماران صعب العلاج، اقشار ضعيف و کمتر برخوردار و ...، حرکت منسجم و پرشتاب بانک در مسير اعتلاي روزافزون بانكداري ناب اسلامي و بهره گيري از تمامي ظرفيتها و امكانات مادي و معنوي در اين زمينه را مورد اشاره قرار داده و خاطر نشان كرد: بي ترديد آرمان بلند بانك قرض الحسنه مهر ايران، محروميت زدايي از سطح جامعه بوسيله بازتوزيع عادلانه تر درآمدها و ثروتهاي ملي است و در اين راه، دست تعامل و همكاري ساير نهادها و سازمانها بالاخص نهادهاي حوزوي را به گرمي مي فشارد.

گفتنی است در این جلسه، حسینی نژاد معاونت پشتيباني و منابع انساني مرکز مديريت حوزه هاي علميه سراسر کشور، مثنوي معاونت مالي جامعه المصطفي العالميه و دامادي مدير شعب استان قم نيز حضور داشتند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: