کد خبر: ۱۴۳۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - 25 September 2018
بانکداری ایرانی ـ موسسه اعتباری ملل در سال‌های اخیر توانسته جایگاه خود را در صنعت بانکداری ایرانی تثبیت کند و بدون کمترین حاشیه‌ای به کار خود ادامه دهد.
بانکداری ایرانی ـ موسسه اعتباری ملل  در سال‌های اخیر  توانسته جایگاه خود را در صنعت بانکداری ایرانی تثبیت کند و بدون کمترین حاشیه‌ای به کار خود ادامه دهد.

ملل  از جمله موسساتی بود که بانک مرکزی تعیین و تکلیف موسسات مساله داری چون وحدت را به این موسسه اعتباری سپرد و ملل نشان که به خوبی از پس این کار بر می اید.

یکی از حوزه هایی که در ایران بسیار با آن مشکل داریم و نیاز است که صنعت بانکی ایران برای تامین بودجه آن ورود کند حوزه درمان و کمبود بیمارستان است چرا که در ایران با توجه به رشد جمعیت ، تخت‌های موجود بیمارستانی پاسخگوی مردم نیست و بنابه گفته معاون درمان وزارت بهداشت میانگین تخت بیمارستانی در کشور یک و نیم برای هر هزار نفر است در برخی مناطق تهران (شرق و جنوب) نیم برای هزار نفر است که کمبود شدید تلقی می شود. 

بر همین اساس میان موسسه اعتباری ملل و وزارت بهداشت همکاری در این زمینه صورت گرفته و  تفاهم نامه‌ای که میان شركت گروه توسعه اقتصاد ملل وابسته به موسسه اعتباري ملل و وزارت بهداشت و درمان به امضا رسید و بنا شد در تکمیل و تجهیز بزرگترین بیمارستان آموزشی با ۷۵۰ تخت و تكميل چند بيمارستان با هم مشارکت کنند.

در همین رابطه سیدامین جوادی در مراسم امضای تفاهم نامه موسسه اعتباری ملل و وزارت بهداشت گفت : به منظور ساخت و تکمیل چندین بیمارستان در شهرهای تهران، مشهد مقدس و رشت، این همکاری صورت می گیرد. 

این عملیات توسعه‌ایی توسط یکی از ارکان موسسه ملل یعنی گروه توسعه اقتصاد ملل انجام می‌شود. 

گروه توسعه اقتصاد ملل ( سهامی خاص) در تاریخ ۱۳۸۹/۰۶/۳۱ با شماره ۳۸۵۱۳۲ در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات تهران به ثبت رسیده است. هم اکنون این شرکت وابسته به موسسه اعتباری عسکریه است.  این مجموعه در تاریخ ۱۳۹۴/۰۴/۰۶ به شرکت مدیریت سرمایه امید توس ( شمسات ) و در دی ماه ۱۳۹۵ مجدداً به "گروه توسعه اقتصاد ملل" تغییر نام داده است.

موضوع فعالیت شرکت طبق اساسنامه در قالب عقود اسلامی عبارتست از :

•مشارکت و سرمایه گذاری در شرکت‌های دولتی و خصوصی که در امر تولید، خدمات و بازرگانی فعالیت دارند؛

•اخذ نمایندگی از موسسات و شرکت‌‌های معتبر داخلی و خارجی جهت تحقق اهداف مرتبط با موضوع فعالیت شرکت؛

•انجام هرگونه عملیات و معاملات مجاز ریالی، خدماتی و تجاری مجاز در ارتباط مستقیم و یا غیرمستقیم با فعالیت‌های شرکت و یا به منظور تسهیل و بهسازی فعالیت‌های شرکت؛

•مشاوره در امور سرمایه گذاری و مدیریت واحدهای اقتصادی و سرمایه گذاری‌های انجام شده در قالب قرارداد خدمات مدیریتی؛

•انجام سرمایه گذاری که بطور مستقیم و یا غیرمستقیم با موضوع شرکت مرتبط باشد.

علاوه بر این ، این  گروه اقتصادی،  در بيستمين همايش شركت‌هاي برتر ايران كه در ٢٩ بهمن 96 و با حضور وزير محترم صنعت، معدن و تجارت و ساير مقامات ارشد سازمان گسترش، سازمان مديريت صنعتي و مديران شركتهاي برتر اقتصادي كشور در محل سالن همايش هاي بين المللي مركز صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران برگزار شد، رتبه نخست در گروه ساختمان و مهندسي عمران را کسب کرد. 

لذا این گروه با توجه به سوابق خود در همکاری بین موسسه ملل و وزارت بهداشت محوریت دارد.  رییس هیات مدیره گروه توسعه اقتصاد ملل وابسته به موسسه اعتباری ملل،  در زمان امضای تفاهم نامه فیمابین موسسه و وزارتخانه گفت: اعتقاد داریم که ورود بانک ها به حوزه سلامت، فقط سرمایه گذاری نیست، بلکه ایجاد اشتغال برای جوانان و کمک به رشد و پیشرفت کشور و همچنین ماندگاری سرمایه گران بهای پزشکان ایرانی و جذب بیماران خارجی است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: