کد خبر: ۱۴۲۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - 11 September 2018
مدیرکل اسناد و امور مترجمان رسمی معاونت حقوقی قوه قضاییه: ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون مترجمان رسمی ، از امروز (سه‌شنبه ۲۰ شهریور) آغاز می‌شود.
احمد اسدیان با اعلام برگزاری آزمون مترجمان رسمی در آبان‌ امسال گفت : این آزمون را سازمان سنجش آموزش کشور و در دو مرحله به صورت کتبی و شفاهی برگزار می‌ کندو افرادی که موفق به کسب حداقل امتیاز ۵۰ درصد نمره آزمون کتبی شوند، برای مصاحبه دعوت خواهند شد و پس از مراحل اداری پروانه دریافت خواهند کرد.

وی درباره نیازسنجی برگزاری آزمون مترجمان رسمی افزود : جذب مترجم رسمی متناسب با نیاز استان‌ها به مترجم و اطلاعاتی که اداره کل اسناد و امور مترجمان در بررسی‌های آماری کسب کرده است، انجام‌ می‌شود و در این میان اولویت ما با شهرهای فاقد مترجم رسمی و نیز زبان‌هایی است که تعداد مترجمان آن کم است.

اسدیان افزود: این آزمون در ۱۴ رشته زبان‌های اردو، اسپانیایی، آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی، ترکی آذری، ترکی استانبولی، چینی، روسی، ژاپنی، عربی، فرانسه، کردی و کره‌ای برگزاری می‌شود و ۱۷۷ مترجم رسمی در رشته زبان‌های یادشده جذب خواهند شد.

مدیرکل اسناد و امور مترجمان رسمی معاونت حقوقی قوه قضاییه گفت : آزمون جذب مترجمان رسمی بیست و پنجم آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود و متقاضیان از امروز (سه‌شنبه) می‌توانند برای ثبت نام در این آزمون به پایگاه اینترنتی www.ekfam.ir و یا www.sanam.ekfam.ir مراجعه کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: