کد خبر: ۱۴۱۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - 30 August 2018
شعبه ورامین و واحد پرداخت خسارت جنوب تهران بیمه آسیا همزمان با گرامیداشت هفته دولت افتتاح شد.
شعبه ورامین و واحد پرداخت خسارت جنوب تهران بیمه آسیا همزمان با گرامیداشت هفته دولت افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا ، دکتر کاردگر، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در آیین افتتاح شعبه ورامین و واحد پرداخت خسارت جنوب تهران باگرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنرو تبریک عید سعید غدیر خم ،گفت: توسعه و گسترش شعب صدور و واحد های پرداخت خسارت در اقصی نقاط کشور و ارائه خدمات شایسته بیمه ای به هموطنان افتخاری برای بیمه آسیا است که امیدواریم شایستگی حفظ آن را داشته باشیم.

مدیر عامل بیمه آسیا با ارائه آمار و مقایسه چهار شرکت بزرگ بیمه خصوصی کشور در چهار ماهه نخست سال جاری، فاصله شرکت بیمه ­آسیا را فاصله­ ای معنادار و توسعه آن را خوب توصیف کرد.
نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا  با اشاره به نسبت خسارت45/7(چهل و پنج و هفت)درصدی بیمه آسیا در چهار ماهه اول سال جاری و کاهش 7/1(هفت و یک)درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ،اظهار داشت: اختلاف معنادار نسبت خسارت بیمه آسیا و صنعت بیمه و کاهش نسبت خسارت نسبت به سال گذشته ، نمایانگرتحقق و موفقیت خط مشی بیمه آسیا در بخش کنترل و نظارت است که امیدواریم نتایج مثبت آن در سال جاری و سال آینده تداوم داشته باشد.

دکتر کاردگر با تصریح شرایط متغیر اقتصادی کشور، بر ارزیابی هرچه بیشتر ریسک، کنترل و نظارت، هوشیاری در مقابل گروه­ های کلاهبردار و ..  اظهار امیدواری کرد با تلاش و کوشش بیشتر سفره اقتصاد کشور، مردم و بیمه­ آسیا پربارتر شود.

مدیر عامل بیمه آسیا با اشاره به انتصابات جدید و تکمیل شدن هیات مدیره  بیمه­ آسیا، از همدلی و همراهی اعضای هیأت مدیره، معاونین و مدیران و تک تک کارکنان در راستای دستیابی به اهداف بیمه ­آسیا قدردانی و بر تلاش بیش از پیش تأکید کرد.

در آیین افتتاح شعبه ورامین و واحد پرداخت خسارت جنوب تهران اعضای هیات مدیره،معاونان مدیر عامل و مدیران فنی و ستادی، مدیر عامل بیمه آسیا را همراهی می کردند.

گفتنی است به منظور رفاه حال بیمه گذاران بیمه  های اتومبیل ،شعبه ورامین بیمه آسیاواقع درورامین، ضلع شمالی میدان ولی عصر،جنب هتل شایگان( شماره تماس  318-307-36200304  ) در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 18 و روز پنج شنبه از ساعت 8تا12:30و واحد پرداخت خسارت جنوب تهران بیمه آسیا واقع در خیابان شهید رجایی،تقاطع خیابان شریعتی و آهن فروشان ،پلاک152(8-55022316)در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 15 و روز پنج شنبه از ساعت 8تا12:30خدمات بیمه ای دردو بخش صدورو پرداخت خسارت بیمه اتومبیل را به بیمه گذاران ارائه می دهند . 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: