کد خبر: ۱۴۰۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۹ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - 22 August 2018
التهاب اقتصادی کشور متاثر از جنگ روانی و رسانه ای دشمن است.
 معاون حقوقی و پارلمانی رییس جمهور امروز در جمع نمازگزاران عید قربان در بندرترکمن گفت : همه می دانند التهاب اقتصادی در کشور منطق اقتصادی ندارد زیرا در حال حاضر نفت و کالاهای غیر نفتی ما صادر می شود و آمار شاخص های توسعه ای استانی و ملی کاملاً مثبت است.

حسینعلی امیری افزود : آنچه امروز در عرصه اقتصادی اتفاق افتاده است متاثر از یک جنگ روانی و رسانه ای دشمن بود که شایعه پراکنی کرده اند تا بذر نا امیدی را در جامعه ما منتشر کنند.
وی گفت : دولت خدمتگزار مردم از هر قوم و مذهب است و برای تامین مصالح ، منافع عمومی و ایجاد اشتغال در کنار مردم ، وفادارانه به تمامی شعارها پایبند است.

حسین علی امیری با بیان اینکه دولت منکر مشکلات مردم در بخش های مختلف به ویژه مشکلات اقتصادی نیست ؛ افزود : امروز دولت و نظام جمهوری اسلامی که برگرفته از رای مردم است همچنان به کمک ها و حمایت های مردم در صحنه های مختلف نیاز دارد.

معاون حقوقی و پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه آرامش سیاسی و امنیتی در جامعه برقرار است افزود :  بعد از پیروزی بزرگ دیپلماسی که با هدایت رئیس جمهور و حمایت رهبری حاصل شد ؛ با تلاش های نیروهای امنیتی ، سپاه و سرداران نظام نقشه های دشمن در سوریه و عراق به شکست منجر شد و ریشه داعش از جا کنده شد و از سوی دیگر قدرت و نفوذ ایران در منطقه افزایش پیدا کرد.

امیری گفت : این پیروزی بزرگ را آمریکا و صهیونیست ها نمی توانستند تحمل کنند و به همین دلیل آمریکا از برجام خارج شد و پس از آن تلاش کرد تا مشکلات اقتصادی ما بیشتر شود.
 معاون حقوقی و پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد : آنها فکر کردند می توانند مجددا جامعه جهانی را علیه ما بسیج کنند اما غافل از آنکه با تدبیر رهبری ، تلاش رییس جمهور و وحدت حوزه های مختلف نظام، راه به جایی نخواهند برد.

وی همچنین افزود : مردم ترکمن در دفاع مقدس و پس از آن ، انتخابات های مختلف، حمایت و تبعیت از رهبری و هر زمان که نظام نیاز به یاری آنها داشته است حضور داشته اند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: