کد خبر: ۱۴۰۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۹ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - 11 August 2018
بانکداری ایرانی ـ مظلومی مدیر عامل بیمه تعاون در همایش مشترک بیمه تعاون و اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان کردستان اظهار داشتند:آماده اجرای سرمایه گذاری های اشتغالزا در کردستان هستیم.
بانکداری ایرانی  ـ مظلومی مدیر عامل بیمه تعاون در همایش مشترک بیمه تعاون و اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان کردستان اظهار داشتند:آماده اجرای سرمایه گذاری های اشتغالزا در کردستان هستیم.

مظلومی ظهر امروز در همایش بیمه تعاون در کردستان با اشاره به درخواست مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان که خواستار سرمایه گذاری بیمه ها در استان شده بود گفت هر نوع طرح سرمایه‌گذاری در کردستان که توجیه فنی و اقتصادی داشته باشد را در دستور کار قرار خواهیم داد
پیشتر برهان صلواتی مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کردستان با اشاره به وجود ۲ هزار تعاونی در کردستان و ظرفیت های اقتصادی این استان، خواستار سرمایه گذاری بیمه ها در طرح های اشتغالزایی شده بود.

 بیمه ها نماد تعاون هستند

دکتر مظلومی مدیرعامل بیمه تعاون از بیمه به‌عنوان نمادی از تعاونی نام برد و گفت: بیمه تعاون با بیش از ۷۰۰ سهامدار در کشور یکی از پیشرو های تعاونی است که به ارایه خدمات بیمه ای می پردازد.

 مظلومی از نوآوری، استفاده بهینه از فناوری های اطلاعاتی، بیمه درمان خانوادگی، بیمه تضمین کالای ایرانی، سرمایه‌گذاری های مولد و ... به عنوان مولفه های بیمه تعاون نام برد و افزود: این ظرفیت و پتانسیل در بیمه تعاون وجود دارد تا همه زمینه های مورد تقاضا را پوشش بیمه ای دهد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: