کد خبر: ۱۳۹۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۳ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - 08 August 2018
بانکداری ایرانی ـ مدیرعامل بیمه سامان اعلام کرد که ٧٠ درصد سهم بازار بیمه نامه های مسافرتی کشور امروز توسط بیمه سامان صادر می شود.
بانکداری ایرانی  ـ مدیرعامل بیمه سامان اعلام کرد که ٧٠ درصد سهم بازار بیمه نامه های مسافرتی کشور امروز توسط بیمه سامان صادر می شود.

احمدرضا ضرابیه مدیرعامل بیمه سامان در نشستی با خبرنگاران، با تاکید بر لزوم شفاف سازی مسایل برای مردم و فعالین اقتصادی گفت: می توانیم با شفاف سازی برای مسایل و مشکلات راهکارهای مختلفی را پیدا کنیم.

وی ادامه داد که مشکلات ارزی، کاهش ارزش پول ملی و غیره در سایر کشورهای دنیا نیز رخ داده و می توانیم از تجارب آن کشورها و شبیه سازی آنها مشکلات کشور را حل کنیم. مدیرعامل بیمه سامان افزود گروه مالی سامان هم به دنبال استفاده از تجارب کشورهای دیگر برای توسعه خود است. ضرابیه تاکید کرد که به دنبال آن هستیم تا مردم به گروه مالی سامان به عنوان ساختمانی شیشه ای نگاه کنند و از سپرده گذاری، خرید انواع بیمه نامه ها و غیره به ما اعتماد کنند.

مدیرعامل بیمه سامان گفت: اعتقاد داریم مردم نیاز دارند که بیشتر پس انداز کنند؛ میانگین فروش بیمه نامه های زندگی بیمه سامان ٢٠ ساله است و لذا نیاز است تا به مردم اطمینان دهیم که ٢٠ سال دیگر نیز گروه مالی سامان سوددهی دارد.

وی بار دیگر بر لزوم شفاف سازی تاکید کرد و گفت: رسانه ها می توانند در شفاف سازی مسائل برای مردم به ما کمک کنند. ضرابیه با بیان اینکه در دوره گذشته تحریم ها (سال ٩٠) بیمه نامه مسافرتی جزء تحریم ها نبود، گفت: با رایزنی که با شرکت های بیمه سراسر دنیا انجام دادیم، توانستیم بیمه نامه مسافرتی را صادر کنیم هرچند که بسیاری از سفارتخانه های غربی در پذیرش آن سخت گیری هایی داشتند.

وی تاکید کرد که باید اکوسیستم خبررسانی صنعت بانک در صنعت بیمه نیز ایجاد شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: