کد خبر: ۱۳۹۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - 08 August 2018
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: در 24 ساعت گذشته دمای هوا در شهر برازجان این استان به 50 درجه سانتیگراد رسید.
نادر شفیع خدایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت دمای هوا در شهرهای جم، دیلم و اهرم نیز به 45 درجه سانتیگراد رسید و عسلویه نیز با 29 درجه سانتیگراد کمترین دما را در روز گذشته تجربه کرد.

وی بیان کرد: پیش بینی می شود از فردا با وزش جریان های ملایم اما گرم و مرطوب جنوبی علاوه بر افزایش رطوبت نسبی هوا، دمای هوا در برخی نقاط استان بویژه در نقاط غیر ساحلی کاهش یابد.

شفیع خدایی ادامه داد: در این مدت دریا نیز بطور نسبی آرام و بدون تلاطم خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد متغیر و با سرعت 8 تا 30 کیلومتر در ساعت و روی دریا و سواحل در نیمه شمالی خلیج فارس بطور غالب شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت 10 تا 36 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

شفیع خدایی یادآور شد: جهت وزش باد فردا در غالب نقاط استان جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت 6 تا 28 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی افزود: ارتفاع موج دریا در قسمت های شمالی و مرکزی خلیج فارس 60 تا 120 سانتی متر در قسمت های جنوبی خلیج فارس 30 تا 90 سانتی متر پیش بینی شد که از عصر امروز در همه سواحل استان به 30 تا 60 سانتی متر می رسد.

شفیع خدایی ادامه داد: فردا زمان مد اول دریا 05:35 بامداد ، جزر اول 13:51، مد دوم 20:19 و جزر دوم ساعت 23:42 خواهد بود.

برچسب ها: گرمای هوا ، برازجان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: