کد خبر: ۱۳۹۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - 05 August 2018
بانکداری ایرانی ـ به دنبال اعلام زمان برگزاری مجمع سالانه نوبت دوم بانک کارآفرین، بانک مرکزی مجوز این رویداد را با تعیین شروطی صادر کرد .
بانکداری ایرانی  ـ به دنبال اعلام زمان برگزاری مجمع سالانه نوبت دوم بانک کارآفرین، بانک مرکزی مجوز این رویداد را با تعیین شروطی صادر کرد .

اداره نظارت بر بانکها و موسسات اعتباری بانک مرکزی پیرو نامه مورخ ۲۵ تیر سال جاری در خصوص پیش نویس صورتهای مالی و گزارش حسابرس و بازرس قانونی بانک کارآفرین با برگزاری مجمع سالانه برای سال منتهی به پایان اسفند ۹۶ مشروط به اعمال موارد ذیل موافقت کرد.

1. احتساب مبلغ ۴۷.۷ میلیارد تومان بابت کسری ذخایر مطالبات غیر جاری در صورتهای مالی سال ۹۶

2. اصلاح نرخ تسعیر اقلام ارزی بانک بر مبنای نرخ رسمی اعلامی بانک مرکزی در پایان سال ۹۶ و تعدیل سود شناسایی شده از این بابت به میزان ۱۲.۳ میلیارد تومان

3. منظور کردن مابقی کسری ذخایر مطالبات مشکوک الوصول مربوط به سال مالی ۹۵ به مبلغ ۱۸.۶ میلیارد تومان در صورتهای مالی سال ۹۷

بنابراین گزارش،بانک کار آفرین با سرمایه 850 میلیارد تومانی پیرو مجمع نوبت اول که در 31 تیر به حد نصاب نرسید، ساعت 9 روز چهارشنبه 24 مرداد در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برای تصویب صورتهای مالی منتهی به اسفند گذشته به این مجمع می رود."وکار" به دلیل عدم ارائه صورت‌های مالی 12 ماهه حسابرسی شدۀ شرکت اصلی و تلفیقی گروه،عدم ارائه گزارش هیئت‌مدیره به مجمع و اظهارنظر حسابرس در مورد آن و عدم ارائه گزارش تفسیری مدیریت 12 ماهه حسابرسی شده مشمول فرایند تعلیق شده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: