کد خبر: ۱۳۸۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۲۱ تير ۱۳۹۷ - 12 July 2018
اولویت فعالیت بنیاد برکت در گیلان اشتغال زایی در مناطق روستایی است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان رییس بنیاد برکت در گیلان امروز در جلسه ای که با حضور تعدادی از نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت : اولویت کار بنیاد برکت در گیلان اشتغال زایی در مناطق روستایی برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرهاست.

آقای جعفری افزود : هر چند ساخت مدارس ، کمک به راه اندازی واحدهای صنعتی غیرفعال، کمک برای تهیه جهیزیه زوج های نیازمند ، کمک به ساخت مسکن برای محرومان از فعالیت های بنیاد برکت است اما برنامه اصلی این بنیاد اشتغال به خصوص در مناطق روستایی باشد.
وی گفت : بنیاد برکت بنا دارد مشکلات استان را جمع بندی و بررسی کند و بر اساس اولویت ها برای حل مشکلات وارد میدان شود.

آقایان کوچکی نژاد ، حسنی ، دلخوش و جعفرزاده ، نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی هم  در خصوص مشارکت بنیاد برکت مشکلات آب آشامیدنی ، راه های روستایی ، صنایع غیرفعال، کمک به راه اندازی واحدهای بوم گردی، ساخت مدارس جدید به جای مدارس در حال تخریب در استان  بحث و تبادل نظر کردند.

آقای احمدی فرماندار رشت هم در این نشست با اشاره به اینکه شهرستان رشت و به خصوص روستاهای این شهر با مشکلات زیادی دست به گریبانند گفت : همواره مشکلات رشت در زیر لایه های مشکلات استان کمرنگ می شود و امیدواریم بنیاد برکت این مشکلات را بررسی و برای حل آنها همکاری کند.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: