کد خبر: ۱۳۵۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۲ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - 13 June 2018
بانکداری ایرانی ـ مدیرعامل بانک شهر در واکنش به انتشار نامه بانک مرکزی در فضای مجازی مبنی بر کناره گیری از سمت ، گفت:مستندات درخواستی در کوتاهترین زمان ارایه شد و قطعا هيج مشكلي در خدمت رسانی این بانک بوجود نخواهد آمد.
بانکداری ایرانی ـمدیرعامل بانک شهر در واکنش به انتشار نامه بانک مرکزی در فضای مجازی مبنی بر کناره گیری از سمت ، گفت:مستندات درخواستی در کوتاهترین زمان ارایه شد و قطعا هيج مشكلي در خدمت رسانی این بانک بوجود نخواهد آمد.

حسین محمد پورزرندی با اشاره به انتشار نامه اداری منتشر شده در فضای مجازی و برخی کانال ها و گروه های خبری گفت: در روزهای پایانی ماه پر برکت رمضان و در آستانه عید بزرگ مسلمانان انتظار می رود از تهمت و افترا پرهيز کرده و اجازه ندهیم خللی در خدمت رسانی بزرگترین حامی مالی شهروندان و مدیریت شهری وارد شود.

وی با بیان اینکه بانک شهر با عمری کوتاه هم اکنون به عنوان يك نهاد مالي قوی و پیشرو در صنعت بانکداری فعالیت می کند،افزود: قطعا اینگونه موارد نمی تواند ذره ای از اعتماد شهروندان به این بانک بکاهد. با ضرورت پیروی از اخلاق رسانه ای در جامعه خبری،اخلاقا نباید در اين شرايط خاص بنگاه های اقتصادی را با نشر مطالب نادرست با مشكل مواجه کنيم.

پورزرندی درخصوص نامه بانک مرکزی گفت: بعد از ارسال نامه از بانك مركزي بلافاصله با معاونت نظارت ، مذاكره و مستندات خواسته شده ارسال شد و قطعا هيج مشكلي در روند خدمت رسانی این بانک بوجود نخواهد آمد.





نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: