کد خبر: ۱۳۳۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۵ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 12 May 2018
در نشستی که با حضور مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در مسجد مکی شهرستان زاهدان برگزار شد از خدمات ارزنده این بانک تقدیر بعمل آمد.
در نشستی که با حضور مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در مسجد مکی شهرستان زاهدان برگزار شد از خدمات ارزنده این بانک تقدیر بعمل آمد.

مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی ؛ امام جمعه اهل سنت شهرستان زاهدان با تاکید بر حسن شهرت بانک قرض الحسنه رسالت؛ خواستار توسعه خدمات این بانک به اقصی نقاط استان سیستان و بلوچستان شد.

در ادامه حسین زاده؛ مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت گفت:خدا را شاکرم که توانسته ایم با جلب اعتماد عموم مردم این خطه شریف میهن اسلامی ؛ از ظریف نفوذ بالایی در میان مردم برخوردار باشیم.

وی افزود: درحال حاضر به جرات می توان گفت که لااقل یک نفر در هر خانه در بانک قرض الحسنه رسالت دارای حساب است.

حسین زاده با معرفی طرح بانکداری اجتماعی گفت: هدف ایجاد این طرح تحت پوشش قرار دادن طیف وسیع تری از مردم و توزیع عادلانه تسهیلات قرض الحسنه در اقصی نقاط کشور است.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با اشاره به شرایط کم آبی موجود بخصوص در استان سیستان و بلوچستان یادآور شد: در شرایط موجود ؛ الگوی اقتصاد باید خود را با شرایط جغرافیایی هماهنگ سازد.

وی با تشریح ساختار شبکه توسعه اجتماعی رسالت نقش آن در ایجاد اشتغال پایدار ؛ بر توسعه کارآفرینی اجتماعی در مناطق شمال و جنوب استان تاکید کرد.

امام جماعت مسجد مکی زاهدان نیز با استقبال از شبکه توسعه اجتماعی رسالت گفت: استان سیستان و بلوچستان بعنوان پهناورترین استان کشور دارای بستر مستعدی است که با برنامه ریزی صحیح می تواند منجر به ایجاد اشتغال با ثبات شود.

وی ایجاد اشتغال پایدار در روستاها براساس الگوی کارآفرینی اجتماعی رسالت را مورد تحسین قرار داد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: