کد خبر: ۱۳۲۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳:۴۹ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 05 May 2018
 بانكداري ايراني  ـ مدیرعامل شرکت بیمه سامان گفت: در سال گذشته نزدیک به 30 درصد رشد در مجموعه فعالیت های   بیمه ای داشته ایم که با توجه به رشد صنعت بیمه که 21 درصد بوده است، میزان قابل توجهی است و توانستیم مانند سال های گذشته روند افزایش سهم از بازار بیمه را ادامه دهیم. 

احمد رضا ضرابیه در گفتگو با خبرنگار  بانكداري ايراني  در نمایشگاه بانک و بیمه عمده ترین رویکرد فعالیت این شرکت را  بیمه های زندگی دانست و سهم بیمه های زندگی در پرتفوی این شرکت حدود 46 درصد عنوان نمود که این میزان از نظر درآمد حق بیمه برای شرکت در حدود 650 میلیارد تومان بوده است. 

وی در ادامه تصریح نمود: با توجه به اینکه پرتفوی شرکت بیمه سامان بر روی بیمه های شخص ثالث اتومبیل تمرکز ندارد و در عین حال کمتر از 10 درصد پرتفوی این شرکت را بیمه های خودرو تشکیل می دهد، عمده فعالیت این شرکت در زمینه  بیمه های عمر، آتش سوزی منازل مسکونی و بیمه های مسافرتی و همینطور بیمه های مسئولیت، مهندسی و پروژه بر اساس تصمیمات هیأت مدیره شرکت می باشد.

ضرابیه هدف از حضور شرکت بیمه سامان در نمایشگاه بانک و بیمه را معرفی این شرکت در میان فعالان صنعت بیمه عنوان کرد و اضافه نمود: با حضور در این نمایشگاه تلاش می کنیم تعامل با همکاران را در بنگاه های اقتصادی افزایش دهیم. همینطور بتوانیم با شبکه های کارگزاری در سطح کشور ارتباط بهتری بگیریم و به عنوان یک بیمه گر بتوانیم این شرکت را به کارگزاران صنعت بیمه بهتر معرفی کنیم. 

وی تاکید کرد: شرکت بیمه سامان به عنوان معرفی کننده خدمات «بانک ـ بیمه» برای اولین بار در سال 85 در کشور این شبکه فروش را معرفی نمود که در واقع در کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته بانک ها یکی از کانال های اصلی عرضه بیمه ها علی الخصوص بیمه های زندگی هستندکه امیدواریم بتوانیم در این نمایشگاه موسسات اعتباری که علاقمند به ایجاد درآمدهای غیر مشاع بوده و تمایل دارند بسته خدمات مالی حال حاضر خود را کامل کنند جذب نموده و بیمه سامان این آمادگی را دارد که خدمات مربوطه را در بهترین کیفیت به شما ارائه دهد.

مدیرعامل شرکت بیمه سامان در پاسخ به این سئوال که تمرکز شرکت بیمه سامان در سال 97 روی چه محوری خواهد بود نیز  تشریح کرد: تمرکز پرتفوی شرکت بیمه سامان بر روی بیمه های زندگی است. راهبردی که هیأت مدیره از سال 93 اتخاذ کرده است این است که شرکت بیمه سامان منحصراً بر بازار بیمه های خرد هدف گذاری نموده تا مشخصا این شرکت را به عنوان بیمه گر خانواده معرفی کنیم و بسته ای از خدمات مناسب و با ارزش افزوده قابل توجه به خانواده های ایرانی معرفی کنیم و انواع ریسک های اقتصادی را در سطح خانوار به حداقل برسانیم. علاوه بر آن با تقاضای خانواده هایی مواجه شده ایم که درخواست بیمه های آتش سوزی و بیمه زلزله و همینطور بیمه های اتومبیل را دارند و تمرکز خود را در سال 97 روی این حوزه ها قرار خواهیم داد. 

ضرابیه به اقدامات شرکت بیمه سامان در حوزه بین الملل نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مشغول همکاری با شرکت مونیخ ری Munich Re آلمان هستیم که پشتوانه بیمه های عمر شرکت بیمه سامان  بوده که بزرگترین  بیمه اتکائی دنیاست. ما با همین شرکت در حوزه بیمه های اتومبیل و شخص ثالث مذاکره کرده ایم که ریسک های خسارات جانی و مالی بیمه های اتومبیل، شخص ثالث و بدنه با همکاری این شرکت بیمه گر آلمانی تحت پوشش قرار دهیم. که در نوع خود نمونه از خدمات منحصر بفرد بیمه سامان به بیمه گذاران است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: